کد خبر : 98431
تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1403 - 19:16
34 بازدید بازدید

تصادف همسر پزشکیان | دکتر فاطمه مجیدی چگونه کشته شد؟

تصادف همسر پزشکیان | دکتر فاطمه مجیدی چگونه کشته شد؟

ازدواج مسعود پزشکیان در همان سال‌های انقلاب فرهنگی رخ داد. مسعود پزشکیان و همسرش فاطمه مجیدی در رشته پزشکی هم دانشگاهی بودند در دانشگاه آشنا و در نهایت ازدواج کردند. حاصل این ازدواج ۴ فرزند بود که اکنون سه نفر از آن‌ها در قید حیات هستند. همسر پزشکیان (دکتر فاطمه مجیدی) در یک سانحه تصادف همراه با یکی از فرزندان (حجت پزشکیان) کشته شدند و پس از آن مسعود پزشکیان هرگز ازدواج نکرده است.

۷۹ / ۱۰۰

 

 

379387 701 jpg

تصادف همسر پزشکیان چگونه بود؟

روایات ذکر شده را ایشان در سال ۱۳۹۷ بیان کرده اند.

یوسف و مهدی پزشکیان، فرزندان مسعود پزشکیان درباره حادثه‌ای که برای مادرشان رخ داد و دلیل ازدواج نکردن دوباره پدرشان صحبت کرده و گفته‌اند که:

 

ما در آن زمان کوچک بودیم تا جایی که یادمان می‌آید قصد داشتیم از شهری که به آن سفر کرده بودیم به سمت شهر تبریز بازگردیم، همه اعضای خانواده در یک ماشین بودیم که ناگهان تصادف اتفاق افتاد.

پدرمان هیچ خاطره‌ای از لحظه تصادف ندارد ما تا جایی که یادمان می‌آید ماشین چپ کرد و ناگهان به سنگی برخورد نمود، اصابت ناگهانی ماشین با سنگ باعث شد تا مادر و برادر کوچکمان جانشان را در این حادثه از دست بدهند.

پدری که پسر جنایتکارش را به پلیس معرفی کرد

پدرم به خاطر ما و مسئولیتی که در قبال ما داشت تصمیم گرفت تا ازدواج نکند، ایشان می‌ترسیدند که ازدواج دوباره شان به ما آسیب بزند و در حق ما اجحاف شود، ما معتقدیم که در کمتر کسی می‌توان این حد از مسئولیت پذیری را مشاهده کرد و ما کمتر کاری که می‌توانیم برای پدرمان انجام دهیم این است که اجازه ندهیم ایشان تنها بمانند.

منبع:دیبامگ

۷۹ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn