کد خبر : 98360
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 10:02
4 بازدید بازدید

تزیین کیک تابستانی با ایده‌ های جذاب و کاربردی شیک

تزیین کیک تابستانی با ایده‌ های جذاب و کاربردی شیک

تزیین کیک تابستانی با تم‌ های ویژه و کاربردی را می‌ توانید در این بخش مشاهده کنید. برای دیزاین این کیک‌ ها باید ابتدا سطح کیک را خامه کشی کرده و با استفاده از میوه‌ های متنوع تابستانی سطح آن را دیزاین کنید.

۸۳ / ۱۰۰

 

  اسکیمو:اگر دنبال ایده‌ های جذاب برای تزیین کیک تابستانی هستید، در این بخش می‌ توانید این دیزاین را داشته باشید. استفاده از میوه‌ های تابستانی برای دیزاین این نوع شیرینی و کیک‌ ها گزینه مناسبی هستند.

کیک تابستانی دو طبقه

ایده‌ های تزیین کیک تابستانی:

برای داشتن یک دیزاین ویژه و کاربردی در این بخش می‌ توانید همراه ما باشید. ایده‌ های متنوع که با استفاده از میوه‌ های تابستانی تهیه می‌ شود. شما می‌ توانید کیک‌ های با طعم طالبی توت فرنگی و ایده‌های جذاب را داشته باشید.

کیک تابستانی حلقه ای

کیک تابستانی مخصوص سال

آماده کردن یک کیک مجلسی و با تم تابستانی باید ابتدا پایه کیک را تهیه کنید. کیک اسفنجی که بافت لطیفی دارد باید با پایه کیک ما باشد. برای داشتن یک کیک لطیف با پایه مناسب باید ابتدا طرز تهیه یک کیک اسفنجی لطیف را بخوانید.

یک ایده جذاب و کاربردی برای دیزاین این نوع کیک‌ ها استفاده از ترکیب شکلات و آلبالو می‌ باشد. ابتدا شکلات شده را روی سطح کیک بریزید و بعد آلبالوها را با استفاده از شاخه روی سطح کیک قرار دهید. شما می‌ توانید از دیگر میوه‌ های تابستانی مانند: توت فرنگی نیز استفاده کنید. این دیزاین‌ ها کاملاً سلیقه‌ ای بوده و یک دیزاین بسیار ساده هستند.

 

 

تزیینات پشمک شب چله ،تزیین پشمک شب یلدا

کیک تابستانی پرتفالی

 

همچنین ببینید:

کیک تابستانی اسفنجی

کیک تابستانی سال

دیزاین کیک طالبی، برای این نوع دیزاین ابتدا باید مقداری پودر ژله یا پودر طالبی را با خامه ترکیب کنید. می‌ توانید از رنگ خوراکی سبز نیز استفاده نمایید. روی سطح کیک‌ را با استفاده از کاردک و خامه به خوبی خامه کشی کنید و می‌ توانید از توت فرنگی برای تزیین روی آن استفاده نمایید.

دیزاین کیک تابستانی با گل

تهیه کیک تابستانی با ایده‌ های جذاب و کاربردی را می‌ توانید در این بخش مشاهده کنید. استفاده از خامه با طعم هلو و ترکیب دیزاین هلو نیز یک پیشنهاد جذاب برای شما خواهد بود. تزیین کیک تابستانی با این ایده ها ویژه هستند. تزیین کیک خانگی را در لینک مشاهده کنید.

تزیین نون پنیر سبزی برای سفره افطار و مهمانی

کیک تابستانی تم برگ

کیک تابستانی مناسبتی

کیک تابستانی مجلسی

ایده به روز کیک تابستانی

کیک تابستانی هلویی

اگر دنبال یک ایده جذاب متنوع و ساده هستید، حتماً از برگ‌ های تابستانی استفاده کنید. ابتدا کیک را خامه کشی کرده و با استفاده از برگ‌ های متنوع تابستانی دور تا دور کیک را دیزاین کنید. این تیزان یک پیشنهاد ویژه بوده که تنها در این بخش مشاهده کردید و یک کیک متنوع با آن را خواهید داشت.

انواع کیک تابستانی

دیزاین آفتابگردان این ایده و پیشنهاد ویژه نیز برای دیزاین کیک فوق العاده می‌ شود. شما سطح کیک خامه کشی شده را می‌ توانید با گل‌ های آفتابگردان بکشید. برای این کار باید خامه زرد تهیه کرده و با استفاده از نوک چاقو گل‌ های آفتابگردان را روی سطح کیک پیاده کنید. با استفاده از همان چاقو برگ‌ های سبز را نیز در کنار همان گل‌ها طراحی کنید.

کیک تابستانی متفاوت

مدل کیک تابستانی

دیزاین جالب کیک تابستانی

کیک تابستانی میوه ای

کیک تابستانی شکلاتی

کیک تابستانی

تزیین کیک تابستانی ساده

این دیزاین‌ ها ویژه جذاب و متنوع هستند. شما می‌ توانید با استفاده از این دیزاین‌ ها یک کیک متنوع لاکچری داشته باشید. تلفیق از میوه‌ های تابستانی برای سطح روی کیک گزینه مناسبی است. تزیین آسان کیک با تم های جذاب را مشاهده می کنید.

گوسفند برنجی تزیین غذای کودک

ایده تزیین کیک تابستانی

تزیین کیک تابستانی

سطح کیک را یک خامه کشی ساده انجام دهید. به صورتی که مقداری از پایه کیک اسفنجی شما دیده شود سطح بالایی کیک را با بلوبری، گیلاس، توت فرنگی به صورت مخلوط تزیین کرده و لابلای آن برگ‌های ریز سبز قرار دهید.

منبع : آرگا

۸۳ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn