کد خبر : 96975
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 13:52
5 بازدید بازدید

پریسا اکبرنژاد نی نی فیلم دو نفر و نصفی تو کانادا این شکلی شده!+ عکس

پریسا اکبرنژاد نی نی فیلم دو نفر و نصفی تو کانادا این شکلی شده!+ عکس

فهرست مطالب۱ بیوگرافی پریسا اکبرنژاد۲ پریسا اکبرنژاد نی نی فیلم دو نفر و نصفی: ۸۱ / ۱۰۰ قدرت گرفته توسط Rank Math SEO   پریسا اکبرنژاد نی نی فیلم دو نفر و نصفی: پریسا اکبرنژاد در دوران خردسالی در فیلم سینمایی دو نفر و نصفی بازی کرده است. او در این فیلم به همراه علیرضا

۸۱ / ۱۰۰

پریسا اکبرنژاد نی نی فیلم دو نفر و نصفی: پریسا اکبرنژاد در دوران خردسالی در فیلم سینمایی دو نفر و نصفی بازی کرده است. او در این فیلم به همراه علیرضا خمسه و فرامرز قریبیان بازی کرده و طبق تصویر آقای بازیگر او را در آغوش گرفته است.

پریسا اکبرنژاد نی نی فیلم دو نفر و نصفی2

این عکس مربوط به ۳۰ سال گذشته است. حالا خانم بازیگر بزرگ شده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصویری جالب از پریسا اکبرنژاد و همسرش بعد از ۳۰ سال را قرار داده ایم. با مجله  اسکیمو، همراه باشید.

بیوگرافی پریسا اکبرنژاد

پریسا اکبرنژاد، بازیگر، تئاتر و سینما و تلویزیون است. او که با بازی در فیلم دو نفر و نصفی در نقش نوزاد به نام پریسا به شهرت رسید، حالا کمتر در عرصه ی بازیگری دیده شده است و در حال حاضر هیچگونه فعالیتی در زمینه هنرپیشگی ندارد و سال ها پیش از ایران مهاجرت کرده است و در حال حاضر در ایران زندگی نمی کند.از پریسا اکبر نژاد به عنوان اولین بازیگر کودک ۱۱ ماهه سینمای ایران یاد می شود.

پریسا اکبرنژاد بازیگری را از ۱۱ ماهگی شروع کرده و اولین بار در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم “دو نفر و نصفی” بر پرده نقره ای سینما دیده شد. او باوجود محبوبیتی که به دست آورد ، پس از آن در هیچ فیلم و سریال دیگری دیده نشد و گویا خانواده اش علاقه چندانی به حضور او در سینما و بازیگری نداشتند. او هم اکنون به شغل دیگری مشغول است و در خارج از کشور زندگی می کند.

خانم اکبرنژاد چند سال پیش ازدواج کرده و در حال حاضر متاهل می باشد.

پریسا اکبرنژاد و همسرش

پریسا اکبرنژاد نی نی فیلم دو نفر و نصفی:

تصویر جالب از بازیگر فیلم سینمایی دو نفر و نصفی در کنار همسرش بعد از چندین سال. اخیرا تصویر جالب از پریسا اکبرنژاد بعد از ۳۰ سال در فضای مجازی منتشر شده است. او بازیگر خردسال دو نفر و نصفی است که حالا خیلی بزرگ شده و تصویر جدیدی از خود در کنار شوهرش به اشتراک گذاشته است.

پریسا اکبرنژاد نی نی فیلم دو نفر و نصفی1
پریسا اکبرنژاد با شوهرش در کانادا
پریسا اکبرنژاد نی نی فیلم دو نفر و نصفی3
عکس جدید پریسا اکبرنژاد

منبع:گفتنی

دردناک ترین اعتراف “شقایق فراهانی” درباره علت طلاقش!

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۸۱ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn