کد خبر : 96684
تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1403 - 0:55
2 بازدید بازدید

مازیار فلاحی خواننده پاپ از همسر خود جدا شد

مازیار فلاحی خواننده پاپ از همسر خود جدا شد

فهرست مطالب۰.۱ بازیگری خواننده مشهور پاپ۱ همسر مازیار فلاحی کیست؟ ۸۲ / ۱۰۰ قدرت گرفته توسط Rank Math SEO  شنیده‌ها حاکی از آن است که مازیار فلاحی، خواننده سبک پاپ که چند سالی‌ست به خارج از ایران مهاجرت کرده، از همسرش جدا شده است.   مازیار فلاحی متولد ۲۶ مهر ۱۳۵۳ است. ترانه مشهور «دروغه»

۸۲ / ۱۰۰

 شنیده‌ها حاکی از آن است که مازیار فلاحی، خواننده سبک پاپ که چند سالی‌ست به خارج از ایران مهاجرت کرده، از همسرش جدا شده است.

20 3

 

مازیار فلاحی متولد ۲۶ مهر ۱۳۵۳ است. ترانه مشهور «دروغه» شاید شنیده‌شده‌ترین اثر این هنرمند باشد. او همچنین در مجموعه «قلب یخی» و فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» ایفای نقش کرده. مازیار فلاحی از سال ۱۳۹۹ به اوکراین مهاجرت کرد و پس از آغاز جنگ اوکراین و روسیه این کشور را ترک کرد.

ترانه مشهور «دروغه» شاید شنیده‌شده‌ترین اثر این هنرمند باشد. او همچنین در مجموعه «قلب یخی» و فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» ایفای نقش کرده. مازیار فلاحی از سال ۱۳۹۹ به اوکراین مهاجرت کرد و پس از آغاز جنگ اوکراین و روسیه این کشور را ترک کرد.

وی که به همراه خانواده اش چند سالی را در اوکراین سپری کرده بود، با شروع حمله روسیه به خاک اوکراین از این کشور خارج شد و به آلمان مهاجرت کرد. جدایی مازیار فلاحی از همسرش به نظر می رسد در آلمان بوده است.

گلشیفته فراهانی از استایل جذاب خودش به همراه مونیکا بلوچی رونمایی کرد

همچنین بخوانید: بیوگرافی علی خدابنده یکی از خواننده های جدید سبک پاپ

بازیگری خواننده مشهور پاپ

یک فیلم کوتاه به نام «مطرود» ساخت و در سال ۷۶ یک مجموعه داستان کوتاه به نام «کلاغ – پاییز کودکی» منتشر کرد.

به یادگیری حرفه ای موسیقی نزد اساتید این حوزه پرداخت و در سال ۸۶ با آهنگسازی فیلم سینمایی «مجنون لیلی» به کارگردانی قاسم جعفری فعالیت رسمی خود در عرصه ی موسیقی را آغاز کرد و اولین آلبوم رسمی او به نام «قلب یخی» در سال ۹۰ منتشر شد.

پس از آن ۳ آلبوم دیگر نیز منتشر کرد: «لعنت به من» (سال ۹۲)، «ماه هفتم» (سال ۹۳) و «یادم تو را فراموش» (سال ۹۶). او چند تک آهنگ هم منتشر کرده است.

همسر مازیار فلاحی کیست؟

2 1 12

 

تعجب رمان‌نویس و مستندساز کشورمان از زودباور بودن پرویز پرستویی

مازیار فلاحی با عسل قربانی ازدواج کرده بود و نتیجه این ازدواج دختری بنام باران است، همچنین این زوج در تابستان ۹۳ سرپرستی پسر بچه ای بنام محمدحسام را نیز برعهده گرفتند.

1 51 1

همچنین بخوانید:بیوگرافی معین خواننده محبوب و همسرش + عکس

عسل قربانی مهندس معمار است و در شرکت خانه طرح فاخته که متعلق به خشایار فلاحی (تاسیس ۱۳۷۵) برادر همسرش است به عنوان طراح داخلی فعالیت می کرد.

3 5

 

منبع:روزیاتو

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۸۲ / ۱۰۰
اعتراف “جی‌جی حدید” خانم مدل؛ من زیبا نیستم!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn