کد خبر : 96558
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1403 - 11:27
5 بازدید بازدید

مینا دلشاد بازیگر ستایش و جراحی وحشتناک در فک و دهان!+ عکس

مینا دلشاد بازیگر ستایش و جراحی وحشتناک در فک و دهان!+ عکس

مینا دلشاد، بازیگر سریال ستایش به دلیل عمل بسیار سنگین تومور در بیمارستان بستری شد.

۴۸ / ۱۰۰

مینا دلشاد متولد ۶ خرداد ۱۳۷۰ در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است. بازی وی در سریال ستایش باعث شهرت بیشتر وی شد. در بخش فرهنگ و هنرماجرای جراحی فک و تصاویر وی را مشاهده کنید. با مجله  اسکیمو، همراه باشید.

جراحی فک و دهان مینا دلشاد

مینا دلشاد که در ستایش نقش همسر بینوای حمید را بازی می کرد؛ مردی که بعد از همکاری با فریبا نادری کم کم به او علاقه مند شده و زندگی اش را به سمت نابودی کشاند، این روزها شرایط سخت درمانی اش را میگذراند و تصاویر و توضیحات منتشر شده در صفحه رسمی خانم بازیگر نشان می دهد که بتازگی تحت جراحی فک و صورت قرار گرفته.

روز جمعه ۵ تیر ماه ۱۴۰۳ خبر جراحی خانم دلشاد به خاطر تومور و کیست دهانی بسیاری از دوست داران هنر را نگران کرد، خودش با انتشار عکس بعد جراحی نوشت:

سریال رخنه چند قسمت است؟ + بازیگران رخنه ۱۴۰۳

جراحی فک مینا دلشاد

من تمام عمرم دندون های سالمی داشتم حتی یک دندون پر کرده نداشتم اما تومور و کیست های دهانی سالها زیر دندون و لثه و استخون فک داشته رشد می کرد. تا وقتی که به استخون فک رسید و فک و از بین برد تازه درد و ورم شروع شد.

او با انتشار پستی نوشت:

میان استخوان های خرد شده ام اما “ اُمید “ تقلا میکند برای روییدن ممنونم از پیگیری ها و لطف و محبتتون و انرژی های مثبتتون عزیزای دلم من عمل کردم و چهار روز که بستری ام وظیفه ی خودم دونستم این پست رو بزارم و آگاهتون کنم چون خودم از این مریضی بی خبر و نا آگاه بودم.

من تمام عمرم دندون های سالمی داشتم حتی یک دندون پر کرده و یا عصب کشی نداشتم اما تومور و کیست های دهانی سالها زیر دندون و لثه و استخون فک داشته رشد میکرده بی درد و چراغ خاموش هستش تا وقتی که به استخون فک رسید و فک و از بین برد تازه درد و ورم شروع شد.

خواهش میکنم حتما یک عکس و اُ پی جی از دهان و فکتون بگیرین و چک کنین من که هنوز تو شوکم و عمل بسیار سنگین و سختی داشتم.

آرزوی سلامتی دارم واسه همگیتون عزیزای من و از دعاها و انرژی های خوبتون بازم بی نصیب نزارین من و دوستون دارم به اُمید خدا نقاهت این عمل هم تموم شه دوباره قوی بر میگردم اُمیدوارم این مریضی هم اومده باشه و درسش رو بده و بره.

بیوگرافی مینا دلشاد و فیلم هایش

مینا دلشاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد خرداد ماه سال ۱۳۷۰ در تهران است. او فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما و بازی در فیلم در انتظار معجزه به کارگردانی رسول صدر عاملی جلوی دوربین رفت.

جنجال جدیدی همسر حسین ماهینی با این عکس در فضای مجازی

او بازیگری در تلویزیون را در سال ۹۲ و با بازی در سریال نوشدارو آغاز نمود, در سریال هایی مانند سریال تلخ و شیرین، سریال کیفر،سریال قصه های یاسین،سریال نزدیک غیر ممکن، سریال رو به خورشید، گمشدگان، ماهو پلنگ، ستایش ۳ و.. حضور داشته است.

مینا دلشاد بازیگر
مینا دلشاد

منبع:گفتنی

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۴۸ / ۱۰۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn