کد خبر : 95685
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 21:07
2 بازدید بازدید

لباس مجلسی مناسب و خاص برای پوست سبزه

لباس مجلسی مناسب و خاص برای پوست سبزه

یکی از دغدغه بانوان پیش از رفتن به مهمانی و مجالس انتخاب پیراهن مجلسی مناسب خاص می باشد که متناسب با رنگ پوست تان باید لباس مجلسی مناسبی را انتخاب کنید به همین خاطر، در این مقاله تصاویر مدل لباس مجلسی برای پوست سبزه را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

۷۷ / ۱۰۰

 

انتخاب رنگ لباس، رنگ مو و همچنین رنگ آرایش برای هر فردی باید متناسب با رنگ پوست انجام شود بنابراین اگر شما نیز دارای پوست سبزه هستید به دنبال پیراهن مجلسی مناسب و خاصی هستید تا با رنگ پوست تان هخوانی داشته باشد بهتر است به منظور لباس مجلسی برای پوست سبزه تا پایان مطلب همراه   اسکیمو، باشید.

 

راهنمایی انتخاب رنگ های لباس مجلسی برای پوست سبزه

یکی از سولات بانوان پیش از انتخاب پیراهن مجلسی این است که چه رنگ پیراهنی را انتخاب کنند تا به پوست شان بیاید و به دلیل خاص بودن رنگ پوست سبزه انتخاب رنگ لباس مناسب این رنگ پوست کمی مشکل است  که با یک انتخاب درست می توان درخشش بیشتری در استایل تان ایجاد نمایید به همین خاطر در ادامه مطلب رنگ هایی که به پوست سبزه می آید را به شما معرفی می کنید.

لباس مجلسی شیک

پیراهن مجلسی مناسب پوست سبزه

زیباترین لباس مجلسی برای پوست سبزه

پیراهن مجلسی مناسب پوست سبزه

مدل لباس مجلسی مناسب پوست سبزه شیک

پیراهن مجلسی مناسب پوست سبزه دخترانه و زنانه

 

 

خاص ترین لباس مجلسی برای پوست سبزه

نارنجی :

این رنگ مناسب پوست های سبزه و تیره است که به عنوان رنگی گرم می باشد که نمادی از نشاط و انرژی می باشد و حس جوانی را ایجاد می کند و در واقع انرژی ذهنی و جسمی فوق العاده ای به فرد می دهد و باعث افزایش اعتماد به نفس نیز می شود بنابراین، اگر دارای پوست سبزه و چشمان قهوه ای است از این رنگ استفاده کنید.

۵۰ مدل شومیز بلند با طرح های شیک مجلسی

مدل لباس مجلسی لاکچری مناسب پوست سبزه

سبز پسته ای :

استفاده از این رنگ در فصل گرم سال مناسب پوست سبزه می باشد و اگر تمایل به استفاده از این رنگ در مجالس نیمه رسمی دارید استفاده از رنگ آبی تیره یا کاربنی بهترین مکمل برای شما می باشد و البته رنگ هایی مانند مشکی، زرد یا کرم، قرمز و سرخابی نیز به منظور ست کردن با سبز پسته ای گزینه مناسبی هستند.

صورتی :

این رنگ جزو رنگ های محبوب در بین دختران جوان می باشد و مناسب رنگ پوست روشن و سبزه می باشد که به راحتی قایلیت ست شدن با رنگ هایی مانند سفید، مشکی، خاکستری، آبی، طوسی، زرد و … را دارد.

مدل خاص لباس مجلسی مناسب پوست سبزه

مدل لاکچری لباس مجلسی مناسب پوست سبزه

سبز :

از دیگر رنگ های مناسب پوست سبزه رنگ سبز می باشد که به عنوان بهترین رنگ برای پوست نیره محسوب می شود و مناسب خانم هایی با موهای تیره و علاقه مند به سبک کلاسیک می باشد.

مدل لباس مجلسی خاص مناسب پوست سبزه

آبی :

یکی از رنگ های مناسب پوست  سبزه با آبی با حالت شاین و براق است و به خصوص مناسب افرادی است که موهای تیره ای نیز دارند و این رنگ تنها مختص یک فصل نیست و مناسب تموم فصول می باشد و استفاده از این رنگ استایلی ظریف و جذاب ایجاد می کند.

مدل های جدید و شیک لباس مجلسی کوتاه دخترانه ۹۵

مدل لباس مجلسی زیبا مناسب پوست سبزه

سفید :

استفاه از رنگ سفید برای پوست سبز به خصوص به منظور حضور در مجالس رسمی گزینه مناسبی اس  و با هر رنگی نیز قابلیت ست شدن دارد  و این رنگ جزو رنگ هایی می باشد که مناسب هر نوع پوستی است و عموماً افرادی که از این رنگ استفاده می کنند از اعتماد به نفس بالایی نیز برخوردار هستند.

انواع مدل لباس مجلسی مناسب پوست سبزه

قرمز :

بهترین رنگ به منظور درخشش پوست های تیره قرمز می باشد که در بین استایل های رسمی و اسپرت طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و باعث افزایش سطح انرژی نیز می شود و استفاده از این رنگ در کنار رنگ های مشابه مانند نارنجی یا رنگ های متضاد مانند سبز تیره و یا رنگ های خنثی مانند طوسی گزینه مناسبی است.

مدل خاص لباس مجلسی مناسب پوست سبزه

مشکی :

این رنگ شکوه و جلال را به همراه داشته و به عنوان یکی از بهترین رنگ های مناسب پوست سبزه محسوب می شود که مناسب هر محفلی است و استایل را منحصر به فردی نشان می دهد.

مدل زیبا لباس مجلسی مناسب پوست سبزه

زرد :

این رنگ از دیگر رنگ های گرمی می باشد که با پوست های سبزه همخوانی دارد  بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید در مهمانی توجه همه را به خود جلب نمایید از این رنگ در استایل تان استفاده کنید و به منظور استایل تابستانی و بهاری مناسب می باشد و اگر در استایل تان از این رنگ استفاده می کنید ترکیب آن با بنفش، قرمز، سبز، طوسی، مشکی و آبی مناسب می باشد.

مدل لباس مجلسی جدید با تصاویر از نماهای مختلف

مدل لاکچری لباس مجلسی مناسب پوست سبزه

نکات مهم به منظور شیک پوشی پوست سبزه

بعد از انتخاب رنگ لباس مناسب بهتر است در انتخاب اکسسوری نیز دقت داشته باشید تا زیباتر به نظر آیید که بهتر اjست از زیورآلات براق استفاده کkید زیرا پوست تان را از سیاه به برنزه تغییر می دهد.

لباس مجلسی منحصر به فرد

استفاده نکردن از شال و روسری  با طرح های درشت

اگر دارای پوست تیره ای هستید از روسری و شال های طرح درشت و شلوغ استفاده نکنید زیرا، پوست تان را تیره تر نشان می دهند و صوررت تان را کوچک می کند بنابراین انتخاب روسری ساده و بدون طرح با رنگ های تند گزینه مناسبی است.

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۷۷ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn