کد خبر : 94817
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1403 - 10:35
4 بازدید بازدید

نیلوفر هوشمند کیست؟

نیلوفر هوشمند کیست؟

نیلوفر هوشمند یک بازیگر جوان است که مدتی است پای در عرصه هنر بازیگری گذاشته است و بسیار بازی درخشانی داشته است و خود علاقه زیادی به ادامه در این رشته دارد

۴۸ / ۱۰۰

در این مطلب اسکیمو،   قصد داریم بیشتر در مورد این بازیگر جذاب و با استعداد خانم نیلوفر هوشمند بدانیم.

 

بیوگرافی نیلوفر هوشمند بازیگر با استعداد

بیوگرافی نیلوفر هوشمند از زبان خودش

من در سال ۱۳۶۷ در تهران بدنیا آمدم و در یک خانواده ای بزرگ ش لیسانس رشته مترجمی زبان ایتالیایی و فوق دیپلم رشته کارگردانی از دانشگاه علمی کاربرداری می باشد که با تئاتر وارد عرصه هنرپیشگی شدم که بسیار به هنر علاقه داشتند هرچند رشته تحصیلاتی من متفاوت است ولی در آخر سمت علاقه اصلی خود رفتم و امیدوارم روز به روز موفق تر بشوم.

 

رشته دانشگاهیم ،رشته مترجمی زبان ایتالیایی و فوق دیپلم رشته کارگردانی از دانشگاه علمی کاربرداری می باشد که با تئاتر وارد عرصه هنرپیشگی شدم.

 

از چه زمانی به سمت بازیگری آمدید؟

من از همان کودکی علاقه زیادی به هنر بازیگری داشتم و همیشه در ذهن خود مجسم میکردم ولی به دلایل شخصی رشته دانشگاهی متفاوت شد البته درسن ۱۴ سالگی  چندین مراکز هنر مراجعه کردم برای کلاس های تآتر و قبول هم خوشبختانه شدم و فعالیت حرفه ای خودم را از سن ۱۴ سالگی با بازی در نمایشی بنام «البته واضح و مبرهن» آغاز کردم  و خدا را شکر بسیار موفق بود این نمایش و همچنین اجرای بازیگری من.

مرتبط :  حضور جنجالی بازیگران زن در تولد شراره رخام

 

عکس سحر قریشی در سال جدید ۹۵ با ظاهر جدید و آرایش متفاوت

بیوگرافی نیلوفر هوشمند از زبان خودش

اولین تجربه نیلوفر هوشمند از سینما بود ؟

درست است اولین پیشنهادی کاری من برای سینما بود ولی یک نقش کوتاهی بود که برای من همان نقش کوتاه هم معجزه بود و بسیار خوشحالم که در سال ۱۳۹۳ در فیلم ایران بازی کردم. ولی قبل آن در سال ۱۳۸۲ در سریال کمکم کن بازی کرده بودم  و بعدها هم چند فیلم دیگر و در آخرین کار در مجموعه فوق لیسانس ها نقش آفرینی کردم .  و بسیار خوشحالم از این همکاری با آقای سروش صحت. برای خواندن داستان و اسامی کامل بازیگران فوق لیسانسه ها به مطلب قبل مراجعه نمایید.

 

کمی صحبت از نقش شما در لیسانس ها کنید؟

خوب نقش بسیار پر رنگی نبود ولی همین که کارگردان آقای سروش صحت بود و یک تیم بسیار حرفه ای برای من بسیار جذاب بود و خود را شخص خوش شانسی می دانم که در این تیم هنری بازی کردم و تجربه بسیار عالی و خوبی کسب کردم . در واقع نقش من در سریال لیسانسه ها نقش “نرگس شریفیان” خواهر کاراکتر “مسعود” را بازی میکند.

 

این سریال باعث شهرت بازیگران نه چندان مشهوری از قبیل هوتن شکیبا شده است که هنرنمایی این بازیگران تازه کار توانسته سریالی بسیار جذابی از آن بسازند.اولین حضورش در تلویزیون به سریال “کمکم کن” در سال هشتادوسه برمیگردد که بسیار خوب بازی کرد و بعد از آن در چند سریال دیگر نیز بازی کرد.در کل تجربه تلویزیونی این خانم بازیگر بیشتر از سینما بوده که مهمترین آن سریال لیسانسه ها بوده است.

مرتبط :  بیوگرافی رویا میرعلمی (+ حواشی شایعه مرگش)

 

عکس بدون آرایش ترانه علیدوستی جنجال به پا کرد!

مجموعه لیسانسه یکی از کارهای موفق سروش صحت است که در دو فصل از شبکه سوم سیما پخش شده است.فصل اول آن در سال ۱۳۹۵ پخش شد که به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم از آن، فصل دوم این سریال نیز در سال ۹۶ پخش شد.

 

کمی از زندگی شخصی نیلوفر هوشمند بدانید؟

فعلا قصد ازدواج ندارم و دوست دارم وقت خود را صرف هنر و تجربه بازیگری کنم چون خوشحالی و آرامش من در این هنر است و امیدوارم نقش های خوبی بهم پیشنهاد بشه که بتونم بازی کنم و در خدمت مردم عزیزم حضور داشته باشم. در مقالات قبل ما درباره خوشبخت ترین بازیگران ایرانی صحبت کرده ایم.

از چه زمانی به سمت بازیگری آمدید؟

نیلوفر هوشمند به غیر از بازیگری چه کار دیگری در این رشته کرده است؟

چون علاقه زیادی به یادگیری های شاخه های هنر و بازیگری دارم و مشوق اصلی من هم مادرم است و بسیار بهم انگیزه می دهد باعث شد اولین تجربه کارگردانی خودم را داشته باشم با اینکه بسیار سنگین بود ولی بسیار جذابیت هم برایم داشت و این را هم اضافه کنم من بعد از مدرک لیسانس مدرک کارگردانی هم گرفتم و  برای همین مصمم شدم یک فیلم بسازم  در راستای مشتند، در واقع دو مستند ساختم و برای محیط زیست و گونه های جانوری ایرانی  کار کردم  و تجربه خوبی بود.

مرتبط :  عکس‌های مهتاب کرامتی در میان بانوان والیبالیست

 

بیوگرافی مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی + عکس جدید

علاقمندی نیلوفر هوشمند به غیر از بازیگری؟

از کودکی خود مشغول ورزش شنا بودم و کاملا حرفه ای بلدم  و به مطالعه و موسیقی و پیاده روی علاقه داردم و همچنان پیگیر ورزش مورد علاقه خود هم هستم و رها نکردم.

 

کمی از زندگی شخصی نیلوفر هوشمند بدانید؟

و لیست بازی های خانم نیلوفر هوشمند؟

بازیگر خوش چهره و با استعداد که هنوز جای دارد نقش های عالی و متفاوتی بازی کند و به گفته خود در این حرفه بسیار دنبال دانش است و خود را هر روز به روز می کند تا به موفقیت وی کمک شود آرزوی موفقیت برای این بازیگر با استعداد کشورمان داریم.

 

فیلم ها و سریالهای نیلوفر هوشمند

سریال لیسانسه ها ( فصل ۱و ۲ )

سریال پای پیاده

بچه های هور

سریال عملیات ۱۲۵

سریال پنجمین خورشید

سریال کمکم کن

فیلم مرد خاکستری

فیلم ایران

و چندین تله فیلم دیگر

 

گالری عکس نیلوفر هوشمند

علاقمندی نیلوفر هوشمند به غیر از بازیگری؟

فیلم ها و سریالهای نیلوفر هوشمند

نیلوفر هوشمند بازیگر خوش خنده

نیلوفر هوشمند بازیگر با استعداد

نیلوفر هوشمند بازیگر لیسانسه ها

نیلوفر هوشمند مستند ساز

نیلوفر هوشمند و علاقه او به شنا

نیلوفر هوشمند بازیگر خوش چهره

منبع:تالاب

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۴۸ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn