کد خبر : 94718
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 خرداد 1403 - 11:45
7 بازدید بازدید

مدل مینی کیک عاشقانه با دیزاین های جذاب و رمانتیک

مدل مینی کیک عاشقانه با دیزاین های جذاب و رمانتیک

در این بخش با چند مدل تزیین مینی کیک عاشقانه و ساده آشنا می شوید. این تم ها جذاب و کاربردی بوده و می توانید یک دیزاین عالی از این کیک ها را در این بخش داشته باشید.

۵۲ / ۱۰۰

 

مدل مینی کیک عاشقانه با تم‌ های جذاب و متنوع را می‌ توانید در این بخش مشاهده کنید. این نمونه‌های کیک را می‌ توانید برای مجالس نیز تهیه کنید.

انواع مدل‌ های مینی کیک عاشقانه:

  اسکیمو: با توجه به اینکه مینی کیک‌ ها یک کیک اقتصادی برای جشن‌ ها و مجالس به مناسبت‌ های شما هستند، شما می‌ توانید از انواع مینی کیک‌ ها برای پذیرایی در مهمانی‌ های خود استفاده کنید. ما در این بخش جدیدترین تم‌ های مینی کیک را برای شما ارائه می‌ دهیم که می‌ توانید از آنها الگوبرداری کنید.

مدل مینی کیک عاشقانه

مینی کیک با تم قلب و مناسبت‌ های عقد و عروسی را می‌ توانید با استفاده از نمونه‌ های این بخش تهیه کنید. یک ایده جذاب و کاربردی برای تزیین مینی کیک‌ های شما استفاده از خامه کشی برای مینی کیک‌ ها بوده در نهایت می‌ توانید روی مینی کیک‌ ها را با استفاده از مقداری شکلات بنماری شده تزیین کنید.

مدل کیک روز مادر به همراه تزیین های زیبا و خوشگل

چند مدل مینی کیک عاشقانه

جدیدترین مدل مینی کیک عاشقانه

تم مینی کیک عاشقانه

مینی کیک با تم قلب:

در صورتی که می‌ خواهید یک مینی کیک برای مناسبت‌ های خود با تم قلب داشته باشید، می‌ توانید از قلب‌ های شکلاتی آماده استفاده کنید. شما می‌ توانید طرح قلب را روی مینی کیک خامه کشی شده پیاده کرده و با شکلات تزیین کنید. استفاده از نوشته لاو بر روی کیک نیز ایده جذاب دیگری بوده که به شما پیشنهاد می‌ کنیم.

تزیین مینی کیک عاشقانه

مینی کیک‌ ها در کنار کاپ کیک‌ ها نیز می‌ تواند تم شما را جذاب‌ تر کند. پس می‌ توانید از کاپ کیک‌ های ست نیز استفاده کرده که برای پذیرایی پیشنهاد مناسبی هستند. استفاده از ترافل‌ های رنگی برای روی مینی کیک‌ ها نیز پیشنهاد دیگری بوده که می‌ توانید از آن ایده بگیرید. تزیین کیک عاشقانه با مدل جدید را در لینک مشاهده می کنید.

مدل کیک های روز دختر مدل های تزیین کیک روز دختر

دیزاین مینی کیک عاشقانه

نمونه جذاب مینی کیک عاشقانه

دیزانی های مینی کیک عاشقانه

دیزاین جدید مینی کیک عاشقانه

مینی کیک با تم‌ های جدید:

تم سال برای مینی کیک‌ های خانگی و مجلسی تم ساده و خامه کشی شده است. مینی کیک‌ های سال دیزاین ساده و شیکی دارند. برای اینکه یک دیزاین جالب و متناسب داشته باشید، می‌ توانید ابتدا خامه کشی خود را انجام داده و بعد با استفاده از چند ماده ساده آن را تزیین کنید.

دیزاین ویژه مینی کیک عاشقانه

تم به روز مینی کیک عاشقانه

مینی کیک عاشقانه شیک

مینی کیک عاشقانه شکلاتی

مینی کیک های عاشقانه

مینی کیک طرح قلب مینی کیک ساده

تم مینی کیک با گل رز:

ایده جذاب استفاده از دیزاین گل رز برای روی کیک عاشقانه از شما می‌ توانید مینی کیک خود را خامه کشی کرده و با یک روبان طلایی گل رز را به دور آن بچسبانید. به این شیوه یک کیک دیزاین شده ساده و در عین حال شیک‌ دارید. تزیین کاپ کیک با تم های جدید و جذاب را می توانید در این بخش مشاهده کنید.

طرز تهیه کیک چای سبز با استفاده از پودر چای سبز

مینی کیک مجلسی

مینی کیک ویژه

شما می‌ توانید با استفاده از مرواریدهای خوراکی که به رنگ‌ های طلایی هستند. دور تا دور مینی کیک خود را به صورت باریک دیزاین کرده و با نوشته‌ های مناسب خود دیزاین را شیک‌ تر کنید. در صورت دلخواه می‌ توانید از مینی کیک تمام شکلاتی برای پذیرایی خود استفاده کنید.

منبع : آرگا

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۵۲ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn