کد خبر : 94432
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1403 - 11:15
3 بازدید بازدید

چگونه در چهار مرحله آسان یک خانه هفت کوتوله بسازیم!

چگونه در چهار مرحله آسان یک خانه هفت کوتوله بسازیم!

چگونه در چهار مرحله آسان یک خانه هفت کوتوله بسازیم! آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک خانه هفت کوتوله به روش آسان بسازید؟ خانه هایی با گلدان های سفالی بسازید و در چند قدمی آسان باغ هفت کوتوله بسازید! مبتدی تنها کاری که باید بتوانید انجام دهید استفاده از قلم مو، قیچی و چسب است. این برای یک کاردستی تازه کار بسیار ساده است.

۴۵ / ۱۰۰

 

ساخت خانه هفت کوتوله

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید یک باغ هفت کوتوله را به ساده ترین روش ممکن بسازید پس این کاردستی را دوست خواهید داشت. آیا اشاره کردم که احتمالاً یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای ساخت باغ هفت کوتوله است؟ نمی‌دانم اخیراً به قیمت‌ها نگاه کرده‌اید یا نه اما لوازم خانه هفت کوتوله بسیار زیاد است.

این خانه هفت کوتوله گلدان های سفالی است که به دلیل ارزان بودن و در عین حال بادوام بودن شهرت دارند علاوه بر این من از چند تکه چوب ارزان قیمت و رنگ از انبارم برای ساختن باغم استفاده کردم. برای ساخت این کاردستی چهار مرحله را طی می کنید:

✅گلدان ها را رنگ کنید
✅لوازم جانبی چوب را رنگ کنید
✅خزه را اضافه کنید
✅همه را به هم بچسبانید

چگونه در چهار مرحله آسان یک خانه هفت کوتوله بسازیم!

نکاتی برای ساخت خانه های هفت کوتوله

قبل از اینکه این کاردستی را شروع کنیم میخواستم نکاتی را برای این کاردستی بگویم. دلیل اینکه من گلدان های سفالی را برای باغ هفت کوتوله خود انتخاب کردم قبل از هر چیز این است که من چیزی می خواستم که بتواند در فضای باز باشد گلدان های سفالی بسیار بادوام هستند.

مراحل ساخت کاردستی عروسک با قاشق

اگر می خواهید باغ شما بیشتر اوقات بیرون بماند گلدان های سفالی را در نظر بگیرید همچنین اگر در منطقه خود بارندگی زیادی دارید سوراخ های زهکشی را در گلدان های سفالی سوراخ کنید.

این لوازم را جمع آوری کنید

✅گلدان های سفالی.

✅۲ کاسه با اندازه های دلخواه و در سایز مختلف نیاز دارد.

✅رنگ اکریلیک برای استفاده در فضای باز – رنگ های انتخابی شما.

✅چوب.

✅خزه.

✅تکه های چوب در اندازه های مختلف (اختیاری).

✅چسب.

✅قلم موی رنگ آمیزی.

✅چوب پنبه.

چگونه در چهار مرحله آسان یک خانه هفت کوتوله بسازیم!

  • ایده چراغ‌های شیشه‌ای میسون با برف مصنوعی برای کریسمس!

نکات و ایده هایی برای خانه هفت کوتوله

قبل از شروع مطمئن شوید که گلدان های تمیز هستند و برچسب ها برداشته شده اند می توانید از آب و صابون ملایم برای تمیز کردن گلدان سفالی استفاده کنید. فقط قبل از رنگ آمیزی مطمئن شوید که کاملا خشک شده است.

بالای خانه ها را با زدن خال خالی ها با چوب پنبه تبدیل به قارچ کردیم! اگر قبلاً از چوب پنبه استفاده نکرده اید به سادگی کمی رنگ را در قسمت پایین قرار دهید.

ساخت کاردستی عروسک بامزه

سپس مستقیماً روی سطح فشار دهید تا یک نقطه ایجاد شود قبل از امتحان کردن روی قابلمه تمرین کنید. اگر طراحی قارچ را انجام می دهید از رنگ گوشتی یا سفید برای نقاط استفاده کنید.

چگونه در چهار مرحله آسان یک خانه هفت کوتوله بسازیم!

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک باغ هفت کوتوله به روش آسان بسازید؟ گلدان های سفالی خود را بردارید و بیاید شروع کنیم!

✔با رنگ آمیزی لبه گلدان گلی با چند لایه رنگ اکریلیک شروع کنید. بگذارید خشک شود.لبه یک گلدان سفالی را رنگ کنید.

چگونه در چهار مرحله آسان یک خانه هفت کوتوله بسازیم!

 

✔رنگ دیگری را انتخاب کنید و پایه گلدان را رنگ کنید. نگران ته سفال نباشید. دیده نخواهد شد پایه یک گلدان سفالی را رنگ کنید.

گلدان

✔ قطعات چوبی ناتمام را که می خواهید برای تزئین خانه خود رنگ کنید انتخاب کنید. هر تزئینی را با رنگ اکریلیک رنگ کنید و بگذارید خشک شود.

چوبی

✔کاسه های گلدان ها را با رنگ های هماهنگ رنگ کنید. من توصیه می کنم کاسه های بزرگتر را سبز رنگ کنید تا با خزه ها مطابقت داشته باشد. در صورت تمایل نقاطی را با چوب پنبه اضافه کنید تا به تم قارچ تبدیل شوند.

جا دستمال کاغذی جیبی

کاسه های گلدان

✔یک تکه خزه را متناسب با کاسه برش دهید. این کار را با کشیدن ته سفال روی پشت خزه انجام دهید. خزه ها را با چسب ضدآب بچسبانید تا پایه را بپوشاند.چسباندن خزه به پایه نعلبکی.

کاسه های گلدان

 

✔چسب ضد آب دیگری برای چسباندن قسمت بالای خانه هفت کوتوله به ته سفال استفاده کنید. سپس حلقه ای از چسب را دور بالای گلدان سفالی قرار دهید و آن را روی پایه (در خزه) قرار دهید. بگذارید چند ساعت خشک شود.

✔با چسب ضد آب تزئیناتی مانند پله های دایره ای کوچک چوبی اضافه کنید. ما کوتوله‌ها را هم قرار دادیم، اما آنها را چسب نکردیم زیرا می‌خواهیم بتوانیم آن‌ها را به حیوانات مختلف، هفت کوتوله و غیره تغییر دهیم.

پله های دایره ای کوچک

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد

منبع:کاردستون

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۴۵ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn