کد خبر : 94407
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 13:18
7 بازدید بازدید

کاربرد جوراب سیلیکونی و ویژگی های آن

کاربرد جوراب سیلیکونی و ویژگی های آن

در خصوص کاربرد جوراب سیلیکونی باید گفت این جوراب ها بهترین مرطوب کننده و نرم کننده برای پوست های خشک، زبر و ترک خورده، انگشتان و پاشنه پا می باشند. با استفاده از این جوراب های طبی می توانید، نوعی درمان آب گرم را در خانه داشته باشید و نیازی برای مراجعه به سالن های زیبایی و صرف هزینه های گزاف نخواهید داشت.

۸۴ / ۱۰۰

 

زندگی پرمشغله امروزی موجب شده است، تا استفاده از کفش برای ساعت های طولانی به امری عادی بدل شود، این موضوع می تواند، موجب بروز خشکی در کف پا و ایجاد ترک در پوست کف پا شود، که امری بسیار آزار دهنده می باشد. جوراب های سیلیکونی از مواردی محسوب می شوند، که می توانند برای رفع این مشکل وارد عرصه شوند، آشنایی با کاربرد جوراب سیلیکونی کمک می کند، تا بتوانید همیشه پوست پا های خود را نرم و صاف نگه دارید.

جوراب های سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر می باشند و با پوشیدن آن ها و اضافه کردن کرم و لوسیون های نرم کننده، کف پا های خود را ماساز دهید و به سلامت پوست پای خود کمک کنید. در همین خصوص توصیه می شود، با تاثیر کم آبی بر پوست و شناخت فواید آبرسانی بر پوست آشنا شوید، تا مزیت استفاده از جوراب سیلیکونی را بهتر درک کنید.

کاربرد جوراب سیلیکونی

کاربرد جوراب سیلیکونی

جوراب سیلیکونی یک محصول جدید برای کمک به درمان مشکلات کف پا می باشد، که با توجه به ویژگی های سیلیکون و بر اساس مطالعات علمی طراحی و ساخته شده است. این جوراب ها از سیلیکون ساخته می شوند و قابلیت تمیز کردن، شستشو و چندین بار استفاده مجدد را دارند. همچنین خاصیت ارتجاعی بالا در این محصول موجب می شود، تا به صورت فری سایز مورد استفاده قرار بگیرد و برای خانم ها و آقایان مورد استفاده می باشد.

ویژگی های سیلیکونی و نوع طراحی این جوراب ها موجب می شود، تا این محصول بتواند، در رفع مشکلات کف پا و درمان ترک پا موثر واقع شود. میخچه، ترک و پینه کف پا از جمله مشکلات رایجی می باشد، که می تواند برای همه پیش آید، چنین مشکلاتی در نتیجه راه رفتن در طولانی مدت، خشک بودن پوست کف پا و استفاده از کفش نامناسب روی می دهد، با استفاده از ویژگی جوراب های سیلیکونی یا ژله ای می توانید، به رفع چنین عارضه هایی بپردازید.

جوراب های ترک پا سیلیکونی از ژل نرم طبی تهیه می شوند و تمامی قسمت های کف پا، شامل پاشنه و پنجه پا که معمولا مستعد ترک خوردن می باشد، را تحت پوش قرار می دهد و با پوشیدن آن به مدت یک تا دو هفته ترک های موجود در پا به شکل قابل ملاحظه ای بهبود خواهد یافت.

«بارورسازی ابرها» چیست؟ آیا این روش مقصر وقوع سیل در دبی بوده است؟

خاصیت کشسانی در جوراب سیلیکونی و تاثیرات آن

 

 

در خصوص کاربرد جوراب سیلیکونی باید گفت ژل مورد استفاده در بخش های داخلی این جوراب رطوبت کافی برای پا فراهم می کند و موجب شادابی و نرمی پوست پا می شود، همچنین این محصول به جذب کامل محصولات و دارو های مراقبت از پوست کمک می کند و بدین صورت بهبودی سریعتر حاصل می شود، معمولا در این جوراب های سیلیکونی از روغن های گیاهی مانند زیتون، جوجوبا و هسته انگور استفاده می شود.

روش مصرف

ابتدا باید پا ها را در درون آب ولرم شستشو دهید، پس از شستن پا باید به خوبی پا ها خشک شوند و رطوبت سطح پا گرفته شود، پس از این که رطوبت پا کاملا تبخیر شد، می توانید جوراب سیلیکونی را بپوشید. به خاطر داشته باشید، برای درمان بهتر لازم است، به مدت یک تا دو هفته پوشیدن جوراب سیلیکونی را ادامه دهید.

آتشفشان های ایران

همچنین می توانید، مقدار مناسبی از کرم یا روغن های مخصوص را به پاهای خود بزنید و در داخل جوراب نیز از آن استفاده کنید و پس از استفاده، جوراب را بشویید. بهترین زمان برای استفاده از جوراب در شب و هنگام خواب می باشد، زیرا در این زمان مواد ترمیم کننده به خوبی جذب پوست می شوند، هرچند در طول روز و در داخل کفش نیز قابل استفاده می باشند.

استفاده از روغن های طبیعی در درون جوراب سیلیکونی

ویژگی ها

جوراب سیلیکونی از پلیمر سیلیکون خالص ساخته می شود و استفاده از آن توسط پزشکان نیز تایید شده است. سیلیکون ماده ای بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد و موجب می شود، تا در هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید. جوراب سیلیکونی بسیار نرم است و فاقد مواد سمی می باشد و علیرغم نرمی و انعطاف پذیری زیاد، خاصیت اصطحکاکی بالایی دارد، بنابراین در هنگام استفاده از آن لازم نیست نگران سر خوردن یا لیز خوردن پا بر روی سرامیک یا داخل کفش باشید، می توانید از این جوراب در انواع کفش و بوت استفاده نمایید.

یکی از موارد مهم در کاربرد جوراب سیلیکونی حفظ رطوبت پا و تضمین هیدراتاسیون پا می باشد. حفظ رطوبت در کنار استفاده از کرم ها و یا مواد طبیعی یکی از مهمترین اصول مراقبت از پا می باشد، این کار موجب می شود، تا پوست مرده و زبر پا، مخصوصا در بخش های پاشنه و پنجه نرم و لطیف شده و علاوه بر رفع ترک در این نواحی به مرور ضایعات دردناک نیز رفع شوند.

بعد از هر بار استفاده از جوراب های سیلیکونی می توانید، آن را با آب گرم و صابون بشویید و در هوای آزاد قرار دهید، تا خشک شود. با خشک شدن جوراب سیلیکونی می توانید، مجددا از آن استفاده کنید و اطمینان داشته باشید، که هیچگونه آلودگی بر روی جوراب وجود ندارد.

همه چیز درباره هیچهایک یا رایگان سواری !

روش استفاده از جوراب سیلیکونی

در هنگام استفاده از این نوع جوراب نیاز نیست، نگران ایجاد بوی بد در پا ها باشید، در برخی از این محصولات منافذ ریزی وجود دارد، که از تعریق بیش از اندازه پا پیشگیری می کند و امکان ایجاد بوی بد در پا ها وجود ندارد. یکی دیگر ار انواع کاربرد جوراب سیلیکونی عایق حرارتی بودن آن می باشد، بنابراین استفاده از این جوراب در فصل گرم منجر به خنک نگه داشتن پا می شود و در فصل های سرد به گرم شدن پا کمک می کند.

یکی از ویژگی های مهم جوراب سیلیکونی پیشگیری از بروز پینه حتی در صورت ایستادن و راه رفتن طولانی مدت می باشد، زیرا با استفاده از این جوراب کمترین فشار به پنجه، پاشنه و انگشتان وارد می شود و احتمال بروز پینه بسیار کاهش پیدا می کند. در نهایت باید بدانید، با استفاده از این محصول می توانید، در کنار استفاده از لوسیون های مخصوص پا همواره پاهایی صاف، نرم و زیبا داشته باشید.

منبع : آرگا

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۸۴ / ۱۰۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn