کد خبر : 93325
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 8:53
24 بازدید بازدید

بازیگران سریال جنگل آسفالت

بازیگران سریال جنگل آسفالت

بازیگران سریال جنگل آسفالت شامل هنرپیشه های مطرح کشورمان می باشد که در این مطلب به معرفی آنها توسط عکس و بیوگرافی می پردازیم.

۸۰ / ۱۰۰

 

  اسکیمو: از سریال های جذاب جدید ایرانی می توان به «جنگل آسفالت» اشاره داشت، این سریال با ژانر درام – معمایی – جنایی و داستانی مخاطب پسند که کاراکترهایش را هنرمندانی مطرح ایفامی کنند، توانسته مقبول توجه مخاطبان قرار گیرد. کارگردان آن «پژمان تیمورتاش» می باشد که در نویسندگی آن را نیز با همکاری مهدی اسدی زاده به انجام رسانده است. این مجموعه تلویزیونی دارای بیست قسمت است که پخش آن از شبکه نمایش خانگی از تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳ آغاز گردیده است. و اما اگر علاقه مند هستید با بازیگران سریال جنگل آسفالت آشنا شوید، می توانید ما را همراهی کنید.

 

معرفی بازیگران سریال جنگل آسفالت با عکس

داستان سریال به این صورت خلاصه می شود که هنگامه یک دختر ایرانی که بازیکن فوتبال می باشد با یک مشکل بزرگ و جدی مواجه می گردد، برادر کوچک وی برایش حکم قصاص تعیی شده و او که خواهر بزرگترش است همه سعی خویش را می نماید تا هزینه مورد نیاز برای جلب رضایت والدینش را مهیا ساخته و برادر کوچکش را برهاند. این سریال در حال حاضر یعنی در سال ۱۴۰۳ از شبکه نمایش خانگی در روزهای جمعه در راس ساعت ۸:۰۰نمایش داده می شود. همانطور که گفته شد در این اثر هنرپیشه های مطرحی مقابل دوربین می روند که از جمله آن می توان به دو زوج هنری یعنی (نوید محمدزاده و فرشته حسینی) و نیز (ریما رامین فر و امیر جعفری) اشاره داشت.

بازیگران مجموعه تلویزیونی جنگل آسفالت

نوید محمدزاده و فرشته حسینی

یکی از بازیگران سریال جنگل آسفالت نوید محمدزاده بازیگر مطرح است که مسئول ایفای نقش «پاشا مقیمی» می باشد. اتفاقا در این اثر همسر وی فرشته حسینی نیز بازی می کند و همبازی او است. این هنرمند در هفدهم ماه فروردین سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده است، وی نخستین تجربه بازیگری خود را با بازی در فیلم سینمایی در میان ابرها به دست آورد و سپس با بازی در فیلم سینمایی «ابد و یک روز» خیلی زود مورد توجه قرار گرفته و مشهور شد. او و فرشته حسینی در سال ۱۴۰۰ با یکدیگر ازدواج نمودند.

بازیگران مجموعه تلویزیونی جنگل آسفالت

فرشته حسینی بازیگر و مجری جوان و موفق ایرانی اصالتا افغانی زاده ششم ماه اردیبهشت سال ۱۳۷۶ در تهران است، وی دیپلم دارد که فعالیتش را در عرصه هنر با بازی در عرصه تئاتر آغاز نمود که سپس به سینما روی آورد و با ایفای نقش در فیلم مستند من یک دختر شادم نخستین تجربه خود را در این زمینه به دست آورد و در نهایت به واسطه ایفای نقش در فیلم سینمایی رفتن توانست مورد توجه قرار گرفت و مشهور گردید.

خبر مرگ احسان علیخانی، مادرش را به بیمارستان کشاند

آشنایی با هنرپیشه های سریال جنگل آسفالت

امیر جعفری و ریما رامین فر

بازیگر نقش «ایرج» در سریال جنگل آسفالت امیر جعفری است که در کارنامه هنری خود آثار موفق زیادی دارد، بسیاری او را با بازی در سریال بدون شرح می شناسند که در آن با فتحعلی اویسی، لیلی رشیدی، مریم سعادت، امیر نوری، فلامک جنیدی، و … همبازی بود. او در دهم ماه شهریور سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک دانشگاهی مدیریت است. که نخستین تجربه بازیگری خود را با بازی در فیلم سینمایی نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ در سال ۸۰ کسب نمود و سپس ۹ سال بعد با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «زیر هشت» به تلویزیون پیوست و مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد. این هنرمند و ریما رامین فر با یکدیگر ازدواج نموده اند که نتیجه وصلت این زوج هنری یک فرزند پسر است.

ریما رامین فر در سریال جنگل آسفالت با نقش «سیمین» مقابل دوربین می رود. وی در پنجم ماه فروردین سال ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است. خانم بازیگر فعالیتش را در عرصه هنر با رفتن به روی صحنه نمایش شروع نمود و بعدا به سینما روی آورد و در فیلم سینمایی «نان عشق و موتور ۱۰۰۰» ایفای نقش نمود. وی ۳ سال پس از آن به واسطه ی بازی در مجموعه تلویزیونی »من یک مستاجرم» مشهور گردید. او از بازیگران سریال پایتخت است که در آن با بازیگران مطرحی همچون محسن تنابنده، مهران احمدی، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، هومن حاج عبداللهی و … همبازی بود.

آشنایی با هنرپیشه های سریال جنگل آسفالت

نازنین فراهانی

خانم فراهانی از بازیگران سریال جنگل آسفالت است که نقش مادر هنگامه را ایفا می کند، وی در بیست و چهارم ماه خرداد سال ۵۳ در تهران به دنیا آمده است. او دارای مدرک کارشناسی رشته علوم ارتباطات با گرایش ژورنالیستی است که فعالیتش را در عرصه هنر با قلم به دست شدن در روزنامه آغاز نمود. نازنین فراهانی سپس برای اولین بار به عنوان بازیگر در فیلم سینمایی زیر پوست حضور یافت و پس از آن در فیلم سینمایی کنار هم می گذریم مورد توجه قرار گرفت.

در سریال جنگل آسفالت چه کسانی بازی می کنند؟

علیرضا جعفری

این بازیگر دهه هفتادی و اهل تهران دارای مدرک کارشناسی نمایش است که نخستین تجربه هنرپیشگی اش را با بازی در فیلم سینمایی «کاهگلی» شروع نمود و سپس در مجموعه تلویزیونی متهم گریخت با کارگردانی سعید آقاخانی مقابل دوربین رفت که همین حضور موجب مطرح شدنش گردید. امیر جعفری عموی وی است و در سریال جنگل آسفالت با بازی در نقش امیر همبازی عموی خود می باشد.

علت عجیب حذف یک خانم بازیگر کژال از سریال نون خ

آشنایی با بازیگران جنگل آسفالت

آزاده صمدی

خانم هنرمند در هفدهم ماه دی سال ۵۷ در لاهیجان به دنیا آمده است و دارای مدرک کارشناسی تئاتر است که نخستین تجربه هنری خود را به عنوان بازیگر با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به دست آورد. وی در سال ۸۹ با بازی در فیلم سینمایی آفریقا مقابل دوربین سینما قرار گرفت و توانست موفق شده و مشهور گردد. در سال ۸۵ با هومن سیدی زندگی مشترکش را شروع نمودکه در نهایت این ازدواج به جدایی ختم گردید.

آشنایی با بازیگران جنگل آسفالت

مریلا زارعی

یکی دیگر از بازیگران سریال جنگل آسفالت مریلا زارعی زاده بیست و پنجم ماه فروردین سال ۱۳۵۳ در تهران است که دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی علوم صنایع غذایی است. وی نخستین تجربه خود در دننیای هنر بازیگری را با بازی در مجموعه تلویزیونی کارآگاه به دست آورد و سپس با بازی در فیلمی به اسم دو زن در سال ۷۷ مقابل دوربین سینما قرار گرفت و مشهور شد.

بازیگران سریال جنگل آسفالت + عکس و بیوگرافی

امین میری

آقای امین میری در تاریخ پنجم ماه اسفند سال ۵۸ در زاهدان به دنیا آمده و پس از اخذ مدرک تحصیلی فوق دیپلم کامیپیوتر به دنیای هنر روی آورد. او پیش از آن وقتی چهارده ساله بود با بازی در نمایش های تئاتر تجربه بازیگری را داشته است که در نهایت در سال ۸۵ در فیلم سینمایی خاطرات خاموشی مقابل دوربین می رود و به صورت جدی و حرفه ای به فعالیت می پردازد. او در مجموعه تلویزیونی سرزمین کهن نیز بازی می کند که این نقش آفرینی موجب مطرح شدن و موفقیت وی می گردد.

معرفی بازیگران سریال جنگل آسفالت

محسن بهرامی

آقای بهرامی بازیگر دهه شصتی تهرانی است که در سریال جنگل آسفالت مقابل دوربین می رود. وی در سال ۸۳ در سریالی ایرانی به اسم «روشنایی های شهر» بازی کرد و در سال ۹۶ در مجموعه تلویزیونی «نوار زرد» ایفای نقش نمود و مشهور شد.

بازیگران مجموعه تلویزیونی جنگل آسفالت

مسعود کرامتی

این هنرمند در نهم ماه مرداد سال ۱۳۳۵ در تهران به دنیا آمده است، او دارای مدرک کارشناسی رشته هنرهای نمایشی بوده که فعالیتش را ابتدا با حضور در تئاتر و دستیاری و عروسک گردانی آغاز نمود. در سال ۶۷ موفق شد در فیلم سینمایی مهمان ناخوانده بازی نماید. اما موفقیت و مشهور شدنش با بازی در فیلم سینمایی «سفر به چزابه» رقم خورد.

 تصاویر سریال روزهای بیقراری

معرفی بازیگران سریال جنگل آسفالت

دیبا زاهدی

یکی از نقش آفرینان سریال جنگل آسفالت است که در هفتم آذر ماه سال ۶۸ در تهران به دنیا آمده است، کارشناسی معماری دارد و فعالیتش را به عنوان بازیگر با رفتن به روی صحنه آغاز نمود. او سپس در فیلم سینمایی «۵ ستاره» بازی کرد و در نهایت هم با بازی در فیلمی به اسم «بادیگارد» مطرح گردید. وی مجرد می باشد.

آشنایی با بازیگران جنگل آسفالت

عرفان ابراهیمی

این هنرمند در تاریخ یازدهم ماه مردارد سال ۶۷ در تهران به دنیا آمده است، تحصیلات او دانشجوی انصرافی سینما است. وی کارش را در عرصه هنر با بازی در نماش های متعدد آغاز نمود و سپس در دهه هشتاد به عنوان گوینده رادیو فعالیتش را ادامه داد. سرانجام در فیلم سینمایی دویدن در میان ابرها جلوی دوربین سینما قرار گرفت. وی در سال ۸۷ در مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» بازی کرد و مورد توجه واقع شد.

بازیگران سریال جنگل آسفالت + عکس و بیوگرافی

مجید آقا کریمی

این هنرمند در سال ۵۵ در تهران به دنیا آمده است و دارای مدرک لیسانس رشته کارگردانی سینما می باشد. او علاوه بر هنرپیشگی به عنوان گوینده و مترجم هم فعال بوده است. وی ابتدا کارش را با حضور در تئاتر و بازی در نمایش ها آغاز نمود، سپس در سال ۷۵ در مجموعه تلویزیونی نوروز ۷۵ مقابل دوربین حاضر شد و در نهایت به واسطه ایفای نقش در سریالی به اسم کرگدن مطرح گردید.

در سریال جنگل آسفالت چه کسانی بازی می کنند؟

مرجان اتفاقیان

این خانم هنرمند در ششم ماه مهر سال ۶۶ در تهران به دنیا آمده است. او فعالیت هنری خود را با شرکت در دوره های هنرپیشگی و تئاتر آغاز نمود. در عرصه سینما در فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده بازی کرد و در عرصه تلویزیون در مجموعه تلویزیونی سیاووش مقابل دوربین رفت و مطرح گردید.

معین شاهچراغی از دیگر بازیگران سریال جنگل آسفالت است که در فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» با خانم مرجان اتفاقیان همبازی بوده است.

معرفی بازیگران سریال جنگل آسفالت

و اما در ادامه معرفی بازیگران سریال جنگل آسفالت می توان به یسنا میرطهماسب، حسین فلاح و محمدرضا فتحی اشاره داشت. امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

منبع : آرگا

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۸۰ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn