کد خبر : 93258
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403 - 9:06
6 بازدید بازدید

بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن + داستان فیلم بی بدن چیست؟

بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن + داستان فیلم بی بدن چیست؟

فیلم “بی‌بدن” یک اثر سینمایی ایرانی بـه کارگردانی مرتضی علیزاده و نویسندگی کاظم دانشی اسـت کـه درسال ۱۴۰۲ تولید شده. این فیلم کـه اولین‌بار در چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر بـه نمایش درآمد، داستانی برداشتی آزاد از چندین پروندهٔ قضایی واقعی را روایت میکند. این فیلم با حضور هنرمندان مطرح و با استعداد ایرانی، توانسته توجه بسیاری را بـه خود جلب کند. 

۴۶ / ۱۰۰

 

موضوع فیلم بی بدن

موضوع فیلم بی بدن

فیلم “بی‌بدن” داستان واقعی یکی از پرونده‌های‌ جنایی بسیار پرجنب و جوش اخیر را روایت می کند. این فیلم بـه نقل از یک پرونده قضایی مهم و بـه زندگی و مرگ “غزاله شکور” می پردازد، دختری ۱۹ ساله کـه بـه دست دوست‌پسرش “آرمان عبدالعالی” بـه قتل میرسد.

 

آرمان عبدالعالی، در زمان ارتکاب جرم، کمتر از ۱۸ سال سن داشت و پس از مراجعه بـه دادگاه بـه اتهام قتل بـه دار آویخته شد. این فیلم تلاش میکند تا بازتابی از واقعیت‌های‌ اجتماعی و چالش‌های‌ قضایی موجود در جامعه را بـه تصویر بکشد.

 

لیست تمام بازیگران فیلم بی بدن

لیست تمام بازیگران فیلم بی بدن

فهرست کامل بازیگران فیلم “بی‌بدن” بـه شرح زیر اسـت:

  • الناز شاکردوست
  • نوید پورفرج
  • گلاره عباسی
  • سروش صحت
  • پژمان جمشیدی
  • مینا وحید
  • حمید لولایی
  • جواد رضویان

 


 

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست، بازیگر مطرح و با استعداد ایرانی اسـت کـه در ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران متولد شده. او تحصیلات خودرا در رشته معماری از دانشگاه تهران آغاز کرد و سپس بـه بازیگری در تئاتر روی آورد. شاکردوست برای بازی در فیلم‌هایی چون «باد در علفزار می‌پیچد» و «شبی کـه ماه کامل شد» تحسین‌های‌ فراوانی دریافت کرده و جوایز متعددی را از ان خود کرده اسـت.

 

او در فیلم “بی‌بدن” نیز بـه ایفای نقش پرداخته کـه یکی از آثار مورد توجه در جشنواره فیلم فجر بوده اسـت. الناز شاکردوست همچنین در زمینه‌های‌ دیگری مانند عکاسی، طراحی صحنه و لباس نیز فعالیت دارد و بـه عنوان یکی از چهره‌های‌ شناخته شده در عرصه هنری ایران شناخته می شود.

درگذشت جلال نصیریان در هشتادسالگی

 

نوید پورفرج

نوید پورفرج

نوید پورفرج بازیگر سینما و تئاتر ایرانی اسـت کـه در ۲ اردیبهشت ۱۳۶۷ در کرمانشاه متولد شده اسـت. او فعالیت حرفه‌ای خودرا از دوران دانشگاه ودر سن ۱۸ سالگی با شرکت در کلاس‌های‌ بازیگری آغاز کرد ودر فیلم‌هایی چون «مغزهای کوچک زنگ‌زده» و «مغز استخوان» بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. پورفرج همچنین در سریال‌های‌ تلویزیونی مانند «دیوار» نیز بازی کرده و برای بازی در فیلم‌های‌ مختلف نامزد دریافت جوایزی از جشنواره فیلم فجر شده اسـت.

 

گلاره عباسی

گلاره عباسی

گلاره عباسی یک بازیگر، صداپیشه، کارگردان و رمان‌نویس ایرانی اسـت. او متولد ۲۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران اسـت و از سال ۱۳۸۰ تا کنون در عرصه هنر فعالیت دارد. عباسی تحصیلات خودرا در دانشکده هنر و معماری آغاز کرده ودر کارگاه آزاد بازیگری زیر نظر امین تارخ آموزش دیده اسـت. او برنده جوایز متعددی شده، از جمله سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر و جوایزی از فستیوال‌های‌ بین‌ المللی.

 

درسال ۱۳۹۸؛ عباسی بنیاد سوینا را تأسیس کرد کـه بـه منظور معرض‌پذیر کردن محصولات فرهنگی و فیلم‌های‌ سینمایی برای نابینایان و مشارکت نابینایان متخصص در ساخت محصولات فرهنگی اسـت. او همچنین درسال ۱۴۰۱ اولین فیلم نیمه بلند خود بـه نام «هما» را ساخت کـه در جشنواره بین‌ المللی مستند ملبورن بـه نمایش درآمد.

 

سروش صحت

سروش صحت

سروش صحت یک بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی اسـت کـه درسال ۱۳۴۴ در اصفهان بـه دنیا آمده اسـت. او درسال ۱۳۹۸ برای فیلم “جهان با من برقص” برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شده اسـت. سروش صحت همچنین در برنامه‌های‌ تلویزیونی متعددی بـه عنوان بازیگر و نویسنده فعالیت داشته و با آثارش، خاطرات زیادی را برای مخاطبان ساخته اسـت.

بیوگرافی تمام بازیگران عنکبوت مقدس

 

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیگر و بازیکن سابق فوتبال ایران اسـت. او متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران اسـت ودر طول دوران حرفه‌ای خود در فوتبال، برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، و استیل آذین بازی کرده اسـت.

 

پس از کنار گذاشتن فوتبال، بـه حرفه بازیگری روی آورد و بـه یکی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران تبدیل شد. او در فیلم‌ها و سریال‌های‌ متعددی ایفای نقش کرده و برای نقش‌آفرینی‌هایش در آثاری مانند “سوءتفاهم”؛ “شیشلیک” و “علفزار” نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین شده اسـت.

 

مینا وحید

مینا وحید

مینا وحید بازیگر اهل ایران اسـت. او متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت اسـت و تحصیلاتش را در رشته ادبیات نمایشی بـه اتمام رسانده اسـت. وحید حرفه بازیگری خودرا با فیلم “آتش سبز” آغاز کرد ودر آثار متعدد سینمایی، تلویزیونی و تئاتری ظاهر شده اسـت. از جمله نقش‌های‌ برجسته او می توان بـه بازی در فیلم‌های‌ “دوران عاشقی” و “یک شب در تهران” اشاره کرد. وی همچنین برای بازی در فیلم کوتاه “کرمچاله”؛ جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین‌ المللی فیلم مادرید را دریافت کرده اسـت.

 

حمید لولایی

حمید لولایی

حمید لولایی یک بازیگر مطرح ایرانی اسـت کـه در تاریخ ۳ دی ۱۳۳۴ در کیاشهر، گیلان بـه دنیا آمده اسـت. او برای بازی در فیلم “چند میگیری گریه کنی” درسال ۱۳۸۴؛ برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر شده اسـت. لولایی با نقش‌آفرینی در مجموعه تلویزیونی “زیر آسمان شهر” در نقش خشایار مستوفی و همچنین با بازی در مجموعه‌های‌ “خانه بـه دوش” در نقش ماشالا و “مسافران” در نقش فرخ افروخته بـه شهرت رسید. فعالیت هنری او از سال ۱۳۵۸ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.

صحبت‌های شهاب حسینی هنگام دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد

 

جواد رضویان

جواد رضویان

سید جواد رضویان یک بازیگر، کارگردان و خواننده ایرانی اسـت. او در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۵۳ در شهر قم بـه دنیا آمده ودر رشته نقاشی تحصیل کرده اسـت. رضویان از سال ۱۳۷۵ در عرصه بازیگری فعالیت دارد و با مجموعه‌هایی مانند “پاورچین” و “در حاشیه” بـه شهرت رسیده اسـت. او همچنین تجربه کارگردانی دارد ودر چندین تله‌فیلم و آلبوم موسیقی نیز حضور داشته اسـت.

 

در پایان

فیلم سینمایی «بی بدن» کـه در جشنواره فیلم فجر بـه نمایش درآمده، یک درام اجتماعی و جنایی اسـت کـه بر اساس داستانی واقعی ساخته شده. این فیلم بـه کارگردانی مرتضی علی‌زاده و نویسندگی کاظم دانشی، بـه موضوعات حساس و پیچیده‌ای می پردازد و بازیگران شناخته‌شده‌ای مانند الناز شاکردوست در ان ایفای نقش کرده‌اند.

منبع:تالاب

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۴۶ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn