کد خبر : 92374
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 13:31
14 بازدید بازدید

معرفی کامل سریال آمرلی/ بازیگران، داستان و زمان پخش

معرفی کامل سریال آمرلی/ بازیگران، داستان و زمان پخش

فهرست مطالب۱ سریال آمرلی۲ بازیگران سریال آمرلی۳ تیزر سریال آمرلی۴ خلاصه داستان سریال آمرلی۵ سریال آمرلی کی پخش می شود ؟۵.۱ مصطفی زمانی۵.۲ نریمان الصالحی ۴۶ / ۱۰۰ قدرت گرفته توسط Rank Math SEO سریال آمرلی آغاز پخش سریال «آمرلی» در فیلم‌نت . سریال «آمرلی» به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری روایت

۴۶ / ۱۰۰

سریال آمرلی

آغاز پخش سریال «آمرلی» در فیلم‌نت . سریال «آمرلی» به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری روایت مرموز و عاشقانه یک خبرنگار در دل جنگ.

«آمرلی» به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری محصول مشترک کشور ایران و عراق است.

این سریال در آستانه سال نو سریال بین المللی «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی به شکل اختصاصی از پلتفرم فیلمنت عرضه می‌شود.سریالی که قرار است سه روز در هفته منتشر شود.

سریال آمرلی

بازیگران سریال آمرلی

به گزارش اسکیمو، نریمان الصالحی بازیگر محبوب جهان عرب و مصطفی زمانی زوج‌های اصلی این سریال هستند. علاوه بر این دو نفر بازیگر دیگری به نام رامز اسود در سریال آمرلی حضور دارد.

«خسرو حسن‌زاده» درگذشت

تیزر سریال آمرلی

خلاصه داستان سریال آمرلی

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «آمرلی داستان عاشقانه‌ یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است …»

سریال آمرلی کی پخش می شود ؟

دو قسمت اول این سریال در هفته آخر اسفند ۱۴۰۲ در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند منتشر می‌شود و از سال جدید انتشار آن؛ دو روز در هفته در روزهای جمعه و شنبه ادامه‌ می‌یابد. این سریال قرار است سه روز در هفته در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه پخش شود.

 

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۱ در املش، گیلان، به دنیا آمد. پدر مصطفی زمانی اهل مازندران و مادرش یک بانوی گیلانی است. بازیگر نقش یوزارسیف سریال یوسف پیامبر، عضو یک خانواده ۷ نفره است و ۱ خواهر و ۳ برادر دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

مصطفی زمانی در سال ۱۳۸۵ پا به دنیای بازیگری گذاشت و به عنوان نقش یوسف در سریال یوسف پیامبر فرچ الله سلحشور برای اولین بار دیده شد و همین حضور نقطه آغاز شهرت او شدو

پارتنر تازه سحر قریشی ، یکی که باور نمی‌کنید

یوسف پیامبر، نام یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی یوسف به کارگردانی فرج الله سلحشور است. این سریال به داستان پر فراز و نشیب زندگی یوسف می پردازد. مصطفی زمانی در این سریال نقش حضرت یوسف را بازی کرد.

نریمان الصالحی

نریمان الصالحی

ناریمان الصالحی یک بازیگر عراقی است که در سال ۱۹۹۴ (۱۳۷۳) در عراق به دنیا آمد و در حال حاضر ۳۰ سال دارد. او علاوه بر بازیگری در زمینه مجریگری، مدلینگ و خبرنگاری نیز فعالیت دارد. ناریمان الصالحی در کربلا متولد شد. او یک دختر ۷ ساله دارد و از همسرش جدا شده است. او در چند سریال عراقی و لبنانی بازی کرده است، از جمله سریال‌های کادون و آمرلی.

احسان علیخانی هم به دیدار سارا عبدالمالکی ملی پوش راگبی کشور رفت

 

منبع:دلگرم

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۴۶ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn