کد خبر : 92263
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 20:14
6 بازدید بازدید

مدل های هفت سین سنگ مصنوعی در انواع طرح های زیبا و شیک

مدل های هفت سین سنگ مصنوعی در انواع طرح های زیبا و شیک

چیدن سفره هفت سین یکی از اصول و تدارکات اساسی جشن نوروز بوده که مدل های متنوعی را شامل شده تا افراد بتوانند با هر نوع سلیقه و میزان بودجه ای که دارند سبک دلخواه خود را انتخاب کرده و تهیه نمایند و از این بین می توان به سفره هفت سین سنگ مصنوعی اشاره کرد که با توجه به سبک جذابی که داشته سفره هفت سین خاصی را برای شما فراهم خواهد کرد.

۴۸ / ۱۰۰

 

  اسکیمو: یکی از آداب و رسوم ایرانیان که از دیرباز هر ساله با نزدیک شدن به سال نو و پایان رسیدن فصل زمستان برگزار شده جشن عید نوروز بوده که تدارکات و آداب مخصوص به خود را داشته و از جمله آن ها می توان به چیدن سفره هفت سین اشاره کرد که در مدل ها و سبک های مختلفی برای تمامی سلیقه ها طراحی و تولید می شود. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب برای مشاهده شما عزیزان به نمایش مدل های جذاب هفت سین سنگ مصنوعی بپردازیم.

مدل های شیک هفت سین سنگ مصنوعی

نوروز در واقع از کهن ترین جشن ها و مراسمات به جای مانده از دوره باستان بوده که این سنت قدیمی به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار و آغاز سال جدید انجام گرفته و از المان های اصلی و جذاب این جشن سفره هفت سین بوده که حدود چند ساعت مانده به سال تحویل چیده شده و با هفت عنصر اصلی که شامل سبزه، سیب، سماق، سمنو، سنجد، سکه و سیر بوده دیزاین می شود.

آموزش کاشت سبزه به شکل تپه با گندم و عدس

سفره هفت سین همانطور که از نامش مشخص بوده شامل هفت جزء بوده که با حرف سین شروع می شود و هر کدام نماد و مفهوم خاصی داشته که به همراه دیگر عناصر بر روی سفره یا میز هفت سین قرار گرفته می شود و اعضای خانواده دور آن جمع شده و آغاز سال جدید را در کنار هم جشن گرفته و به شادی سپری می کنند.

به طور کلی باید گفت در تدارکات نوروز همواره پس از خانه تکانی تمامی افراد در تکاپوی چیدن یک سفره هفت سین جذاب و منحصر به فرد می باشند. عدد ۷ برای ایرانیان باستان مقدس و ارزشمند بوده و برای موضوعات و رویداد های مثبت، فال نیک و خوش قدمی از عدد هفت استفاده می شده است. ایرانیان در واقع نوروز را شروع کننده رستاخیز طبیعت و زمان سرسبزی و رشد گیاهان دانسته و معتقد بودند که در هنگام عید نوروز باید همراه با طبیعت روزگاری جدید با رویکردی تازه و پوششی نو را شروع کرد.

سبزه عید ۱۴۰۲ با ۴۰ ایده جالب و جدید

سبک های متفاوت 7 سین سنگ مصنوعی

سبک های زیبا هفت سین سنگی

همانطور که اشاره شد از زیباترین مراسمات و جشن های ایرانی که از زمان باستان در بین مردم رواج داشته عید نوروز بوده که دارای آداب و رسوم زیادی بوده و تهیه و چیدمان سفره هفت سین جزء این موارد محسوب شده که چند ساعت پیش از تحویل سال آن را پهن می کنند. این سفره با المان هایی از قبل مشخص شده دیزاین شده و چیدمان می گردد.

پس از ظهور پیدا کردن اسلام از جمله المان هایی که به سفره هفت سین افزوده شد قرآن مجید بوده که همانند دیگر عناصر هفت سین فلسفه و معنای خاصی داشته و بر روی سفره قرار می گرفته است. با توجه به این که دغدغه خانم ها با نزدیک شدن سال نو انتخاب سبکی منحصر به فرد از هفت سین بوده و به دنبال ایده های جدید و متنوع می باشند در نتیجه آشنایی با مدل های متنوع و جدید می تواند راهنمای خوبی باشد. در ادامه چندین نمونه زیبا از هفت سین سنگی را به نمایش گذاشته ایم.

انواع هفت سین سنگی جذاب مدل های جذاب 7 سین سنگ مصنوعی انواع 7 سین سنگ مصنوعی  سبک های متفاوت 7 سین سنگ مصنوعی مدل های متنوع هفت سین سنگ مصنوعی مدل های جذاب هفت سین سنگی سبک های جدید هفت سین سنگی طرح های متفاوت هفت سین سنگی مدل های متنوع هفت سین سنگی مدل های زیبا هفت سین سنگی سبک های متفاوت هفت سین سنگ مصنوعی طرح های زیبا 7 سین سنگ مصنوعی مدل های شیک هفت سین سنگی سبک های متنوع 7 سین سنگی طرح های شیک 7 سین سنگ مصنوعی طح های شیک هفت سین سنگی مدل های جدید هفت سین سنگ مصنوعی مدل های جذاب هفت سین سنگی سبک های جالب 7 سین سنگ مصنوعی سبک های زیبا 7 سین سنگ مصنوعی سبک های جدید هفت سین سنگی انواع 7 سین سنگی متفاوت مدل های خاص هفت سین سنگ مصنوعی مدل های متنوع 7 سین سنگ مصنوعی  سبک های شیک هفت سین سنگی مدل های زیبا هفت سین سنگی انواع هفت سین سنگ مصنوعی مدل های متنوع 7 سین سنگی

تزیینات مخصوص هفت سین سال ۹۹ ,هفت سین سال موش

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل های شیک و متنوعی از انواع هفت سین سنگ مصنوعی بود که امیدواریم مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب سبک مدنظرتان راهنمایی لازم کرده باشیم.

منبع : آرگا

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۴۸ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn