کد خبر : 91997
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 8:08
15 بازدید بازدید

رنگ مو ترند سال ۱۴۰۳چه رنگی است؟ جدیدترین رنگ مو سال ۱۴۰۳

رنگ مو ترند سال ۱۴۰۳چه رنگی است؟ جدیدترین رنگ مو سال ۱۴۰۳

با سال جدید، حال و هوای افراد نیز تغییر شکل می‌یابد، از عادت‌های روزانه گرفته تا رنگ‌های خاص مو. ما اینجا هستیم تا جذابترین رنگ مو ترند سال ۱۴۰۳ را به شما معرفی کنید. رنگ موی قهوه‌ای و همچنین رنگ‌های مسی و قرمز پر جنب و جوش همچنان در سال ۱۴۰۳ محبوب خواهند بود. در این پست می گوییم رنگ مو ترند سال ۱۴۰۳ چه رنگی است؟ جدیدترین رنگ مو سال ۱۴۰۳ کدام است.

۴۹ / ۱۰۰

 

۱. رنگ موی ترند سال بلوطی قرمز

تأثیر رنگ قهوه ای بر رنگ مو ترند سال ۱۴۰۳ همچنان به قوت خود باقی می‌ماند و سایه‌های مسی، خرمایی و قرمز پر جنب و جوش همچنان بین سلبریتی‌ها محبوبیت دارد. برای داشتن ظاهری ظریف و در عین حال جلب توجه، افزایش رنگ‌های تیره تر مانند رنگ موی گیلاسی شکلاتی یا گیلاسی کولا را پیش‌بینی کنید.

بلوطی قرمز

Auburn Red

۲. بالایاژ برعکس رنگ مو جدید ۱۴۰۳

بالیاژ معکوس به عنوان یکی از جدیدترین رنگ مو سال ۱۴۰۳ است! بر خلاف بالیاژ سنتی که موهای شما را با دکلره کردن روشن می کند، بالیاژ معکوس با رنگ کردن تارهای تیره و کمرنگ، با استفاده از رنگ موی دائمی، همه چیز را تغییر می دهد. بالیاژ معکوس نسبت به بالیاژ معمولی روی موهای شما ملایم تر است و موهای شما را سالم تر و شادتر نگه می دارد. این یک جایگزین عالی برای هر کسی است که به دنبال رنگ مو است که آسیب کمتری به موها وارد کند.

مدل شینیون عروس مدل زیبا برای موی عروس

رنگ مو جدید 1403

Reverse Balayage

۳. مسی آپریکات رنگ موی جدید ۲۰۲۴

برای یک تغییر جسورانه و پر جنب و جوش آماده اید؟ با این رنگ مو ترند سال ۱۴۰۳ با گزینه هایی مانند مس هلو، زردآلو و توت فرنگی شیرجه بزنید. گرما و غنای این رنگ‌ها را در آغوش بگیرید تا ظاهری چشم نواز داشته باشید که اعتماد به نفس و منحصر به فرد بودن را نشان می‌دهد. موهای مسی آپریکات برای چه کسانی بهتر به نظر می رسد؟ افرادی که دارای ته رنگ های گرم مانند رنگ های هلویی یا طلایی هستند، با سایه های مسی آپریکات به طرز شگفت انگیزی تغییر می‌کنند.

مسی آپریکات رنگ موی جدید 2024

Apricot Copper

۴. رنگ موی بلوند باتر کریم

آماده شوید تا جدیدترین رنگ مو سال ۱۴۰۳ را تجربه کنید، بلوند باتر کریم یا بلوند کرمی! در اینجا ترکیبی از هایلایت‌های بلوند گرم و سرد بر روی پایه بلوند متوسط است که به موهای شما حالتی جذاب و پویا می بخشد. سایه‌های کرمی، از زرد آفتابی گرفته تا رنگ‌های کرمی و حتی کمی قهوه‌ای تیره را تصور کنید، این توصیف رنگ موی بلوند باترکریم بلوند است.

رنگ موی بلوند باتر کریم

Buttercream Blonde

۵. رنگ موی ریبون لایت ترند ۲۰۲۴

این ترند رنگ مو تلفیقی از بالیاژ سنتی و هایلایت است که آنها را برای طول های مختلف مو مناسب می کند. رنگ موی ریبون لایت متفاوت از بالیاژ، کنتراست و ابعاد بیشتری را با تکه های رنگ بزرگتر ایجاد می کنند. ریبون لایت برای موهای مجعد بهتر عمل می‌کنند، زیرا دید رنگ را در رشته‌های بافت افزایش می دهند!

رنگ موی ریبون لایت ترند 2024

ribbon lights hair

همچنین بخوانید: امسال سال چه حیوانی است ۱۴۰۳ | سال ۱۴۰۳ نماد چه حیوانی است؟

۶. بلوند عسلی

بلوند عسلی همه چیز در مورد آن حالات دنج و گرم است که جایی بین بلوند کاراملی و بلوند کره ای قرار دارد. این مانند ترکیبی عالی از قهوه ای و بلوند است که ظاهری آرام را به شما می دهد. رنگ عسل را تصور کنید، این حال و هوای جدید شماست.

مدل موی مد ۹۴ – رنگ موی مد ۹۴

لوند عسلی

Honey Blonde

۷. بلوند طلایی رنگ مو ترند

در حالی که موهای پلاتینی به طور غیرقابل انکاری چشمگیر هستند، چالش‌های نگهداری از آن باعث می‌شود که بلوند، ترکیبی از قهوه‌ای و بلوند، جایگزینی جذاب باشد که گزینه‌ای کم‌معمول است که برای رنگ‌های پایه روشن و تیره به همان اندازه جذاب است.

بلوند طلایی رنگ مو ترند

Golden Bronde

۸. رنگ مو قهوه ای عسلی

برای داشتن رنگ موی گرم بدون اینکه خیلی روشن یا تیره باشد، قهوه ای عسلی را در نظر بگیرید.

رنگ مو قهوه ای عسلی

Honey Brown

۹. هایلایت عسلی

هایلایت های عسلی با افزودن ترکیبی از گرما و درخشندگی به طیف رنگ مو، رنگ مو ترند سال ۱۴۰۳ ترند خواهد بود. چه بخواهید هایلایت های عسلی را از روی پایه تیره پیاده کنید یا یک زیرسازی بلوند را تقویت کنید، تطبیق پذیری این ترند به شما امکان می دهد.

هایلایت عسلی

Honey Highlights

۱۰. سامبره رنگ موی ترند ۱۴۰۳

بازی رنگ موهای خود را با ترند سومبره ارتقا دهید، آمبره ملایم با سایه های سبزه گرم یا بلوند یخی برای رنگی مجلل و سفارشی که ابعاد و حرکت را به موهای شما معرفی می کند.

سامبره رنگ موی ترند 1403

Sombré

۱۱. بلوند خاکستری

بلوند خاکستری به عنوان یک انتخاب همیشگی برای رنگ مو سال ۱۴۰۳ در مرکز صحنه قرار می گیرد. این سایه با رنگ سرد، با ته رنگ نقره ای و کم رنگ خود، جایگزینی شیک برای بلوندهای گرمتر است. انتظار داشته باشید که بلوند خاکستری محبوبیت خود را در طول سال حفظ کند و ظاهری براق و مدرن ارائه دهد که با رنگ های مختلف پوست را جور باشد.

مدل کوتاهی مو ترند 2024؛ مدلهای جذاب و شیک برای دختران و بانوان ایرانی

بلوند خاکستری

Ash Blonde

۱۲. اسپرسو

تغییر رنگ از بلوند به تیره را با رنگ قهوه‌ای اسپرسو و تقریباً مشکی کم مصرف و خنک، امتحان کنید که ظاهری براق و غنی ارائه می‌کند.

اسپرسو

espresso

۱۳. بلوند شامپاینی

سلبریتی ها و اینفلوئنسرها همچنان سایه های کرمی بلوند را به رخ می کشند، با رنگ بژ به ویژه برای رنگ پوست کم رنگ، گزینه ای برای بلوند زمستانی ارائه می دهد که رنگ های گرم و سرد را برای ابعاد بیشتر در خود جای داده است.

بلوند شامپاینی

Champagne Blonde

۱۴. قهوه ای شکلاتی گرم

کمی تیره تر از سبزه عسلی، قهوه ای شکلاتی گرم، یادآور آب نبات شیرینی مورد علاقه شما، ظاهری غنی و براق دارد که برای انواع رنگ های پوست را انتخاب خوبی می‌باشد.

قهوه ای شکلاتی گرم

Warm Chocolate Brown

۱۵. بلوند توت فرنگی

ترکیبی از رنگ‌های بلوند طلایی، قرمز، مسی و صورتی در بلوند توت‌فرنگی که با رنگ‌های بلوند طلایی و رنگ‌های قهوه‌ای رنگ تلفیق می‌شود، نوید تاثیر قابل توجهی را در سال جدید، به‌ویژه با گرم شدن هوا، می‌دهد و گزینه‌ای فوق‌العاده برای شما فراهم می‌کند. به خصوص برای کسانی که پوست رنگ پریده دارند مناسب است.

بلوند توت فرنگی

Strawberry Blonde

سخن آخر

امیدواریم این مطلب از  اسکیمو، با موضوع رنگ مو ترند سال ۱۴۰۳ چه رنگی است؟ جدیدترین رنگ مو سال ۱۴۰۳ مورد پسند شما همراهان واقع شده باشد.

منبع:الامتو

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۴۹ / ۱۰۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn