کد خبر : 91465
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 13:42
6 بازدید بازدید

۴۰ایده تزیین سفره افطار ۱۴۰۳با ایده های رنگارنگ و زیبا

۴۰ایده تزیین سفره افطار ۱۴۰۳با ایده های رنگارنگ و زیبا

ایده ها و سبک های متنوعی برای تزیین سفره افطار ۱۴۰۳ وجود داشته که خانم های هنرمند و با سلیقه در صورت تمایل به افطاری دادن در ماه مبارک رمضان می توانند از آن ها الهام گرفته و به دیزاین خوراکی ها و غذا ها پرداخته و به گونه ای جذاب آن ها را سرو نمایند و بدین صورت سفره آرایی خوب و بی نظیری را ارائه دهند.

۴۹ / ۱۰۰

 

از جمله تدارکات مهمی که در ماه مبارک رمضان انجام می گیرد پهن کردن سفره افطار بوده که خوردنی ها، دسر ها و غذا های مناسب این وعده سرو شده و برای پذیرایی بر روی سفره یا میز افطار قرار داده می شود. برخی از خانم ها با توجه به مهارت داشتن در هنر سفره آرایی تمایل دارند این خوراکی ها را به گونه های مختلف تزیین کرده تا سفره آن ها جذابیت بیشتری به خود بگیرد و باعث تحریک اشتهای افراد شود. در همین زمینه سعی داریم در این مطلب از اسکیمو، به جهت ایده گرفتن شما عزیزان مدل های جذابی از تزیین سفره افطار ۱۴۰۳ را به نمایش بگذاریم.

مدل های متفاوت دیزاین سفره افطار

ایده های زیبا تزیین سفره افطار ۱۴۰۳

ماه رمضان ماه مهمانی خدا بوده که سنت و آداب مخصوص به خود را داشته و از جمله این موارد می توان به افطاری دادن اشاره کرد که برخی ها تمایل دارند به افراد روزه دار و یا آشنایان خود افطاری بدهند و به انجام این کار نیک بپردازند تا از ثواب آن بهره مند شوند.

آموزش تزیین سیب و میوه آرایی سیب درختی با ایده های جدید

دیزاین و تزیین سفره افطار از اصول و قواعدی برخوردار بوده که بهتر است قبل از انجام این امر نسبت به آن ها آشنایی داشته باشید. بیشتر افراد در زمان مهمانی دادن دچار چالش و سردرگمی شده که به چه نحوی تزیین سفره خود را انجام دهند و اغلب خانم های هنرمند و کدبانو مطلع هستند که بایستی از ترکیب مناسب ظروف در سفره استفاده نمایند. به خاطر این که بر روی سفره افطار ترکیبات غذایی زیادی وجود داشته باید هر یک را سر جای خود گذاشت و شما می توانید با مقداری خلاقیت و دیزاین خوراکی ها سفره افطاری شیک و مجلسی پهن نمایید.

ایده های جدید دیزاین سفره افطار

انواع دیزاین سفره افطار جدید و جذاب

با شروع ماه مبارک رمضان که یکی از ماه های پربرکت قمری بوده افراد مسلمان سی روز را به روزه گرفتن سپری می کنند و به طاعت و عبادت خدا می پردازند. اغلب خانم ها برای وعده افطار با توجه به رسم و سنت قدیمی و مطابق با سلیقه خود سفره ای جذاب که شامل خوراکی ها و خوردنی های مناسب همانند شله زرد، خرما، سوپ یا آش، نان و پنیر و … بوده را تدارک می بینند و با دیزاینی خاص بر روی سفره قرار می دهند.

شما می توانید این غذا ها و خوراکی های رنگارنگ و متنوع را مطابق با هنر و سلیقه ای که دارید هر یک را با دکوری زیبا نمایی جذاب بدهید و در کنار یکدیگر بر روی میز یا سفره افطار چیدمان نمایید. انجام این سبک تزیینات می توانید ساده و شیک باشد و یا با استفاده از ایده های گوناگون منحصر به فرد صورت گیرد. انتخاب هر کدام به میزان ذوق و خلاقیت فرد میزبان وابسته می باشد. در ادامه نمونه های جالب و زیبایی از انواع چیدمان سفره افطار را برای الگوبرداری شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

مدل های تزیین سیر برای سفره هفت سین

سبک های خاص دیزاین سفره افطار مدل های جذاب چیدمان سفره افطار مدل هیا شیک چیدمان سفره افطار سبک های زیبا تزیین سفره افطار 1403  مدل های زیبا دیزاین سفره افطار سبک های شیک دیزاین سفره افطار مدل های جذاب دیزاین سفره افطار ایده های جالب چیدمان سفره افطار 1403 سبک های متفاوت تزیین سفره افطار 1403  تزیین خاص سفره افطار سبک های شیک دیزاین سفره افطار انواع تزیین جذاب سفره افطار انواع چیدمان جدید سفره افطار ایده های جالب تزیین سفره افطار 1403 مدل های خاص دیزاین سفره افطار ایده های زیبا دیزاین سفره افطار سبک های جذاب دیزاین سفره افطار مدل های جدید دیزاین سفره افطار سبک های خلاقانه دیزاین سفره افطار 1403 سبک های خاص تزیین سفره افطار 1403 مدل های خاص دیزاین سفره افطار ایده های جدید دیزاین سفره افطار سبک های جالب دیزاین سفره افطار سبک های خاص دیزاین سفره افطار مدل های متنوع چیدمان سفره افطار 1403 سبک های متنوع تزیین سفره افطار 1403 ایده های متنوع دیزاین سفره افطار مدل های خاص چیدمان سفره افطار سبک های جذاب دیزاین سفره افطار سبک های شیک دیزاین سفره افطار 1403 ایده های جذاب دیزاین سفره افطار سبک های جذاب تزیین سفره افطار 1403 مدل های خاص دیزاین سفره افطار 1403 مدل های جذاب چیدمان میز افطار سبک های جذاب دیزاین سفره افطار ایده های خلاقانه دیزاین سفره افطار 1403 مدل های جذاب دیزاین سفره افطار ایده های تزیین سفره افطار 1403

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل های متنوعی از تزیین سفره افطار ۱۴۰۳ بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از تماشای آن ها برده باشید.

منبع : آرگا

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۴۹ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn