کد خبر : 91155
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 20:20
5 بازدید بازدید

نبود نظارت بر محتوای برنامه اینترنتی «فوتبال ۳۶۰»

نبود نظارت بر محتوای برنامه اینترنتی «فوتبال ۳۶۰»

۴۳ / ۱۰۰ قدرت گرفته توسط Rank Math SEO نبود نظارت بر محتوای یک برنامه در یکی دو روز اخیر ویدئویی از هنجار شکنی در برنامه اینترنتی «فوتبال ۳۶۰» تولید شده توسط عادل فردوسی پور در فضای مجازی بحث برانگیز شده است. در این ویدئو دختر علی دایی دقایقی به عنوان مهمان برنامه بدون حجاب

۴۳ / ۱۰۰

نبود نظارت بر محتوای یک برنامه

در یکی دو روز اخیر ویدئویی از هنجار شکنی در برنامه اینترنتی «فوتبال ۳۶۰» تولید شده توسط عادل فردوسی پور در فضای مجازی بحث برانگیز شده است. در این ویدئو دختر علی دایی دقایقی به عنوان مهمان برنامه بدون حجاب سر حضور یافته است و فردوسی پور که به نظر می‌رسد هنجارشکنی را به عنوان روشی برای کنشگری اجتماعی برگزیده است برای تاکید بر نمایش این قبح شکنی به بهانه دلداری دختر نوجوان دست نوازش بر سرش می‌کشد.

یک بازیگر زن دیگر نیز خواننده شد

یکی از مدیران ساترا به عنوان تنظیم گر محتوا در فضای صوت و تصویر فراگیر در پاسخ به مهر: برنامه اینترنتی «فوتبال ۳۶۰» متعلق به پلتفرم یا سکوی «فوتبال ۳۶۰» عادل فردوسی پور است که مجوز آن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است، با توجه به اینکه تنظیم گری محتوای هر سکویی بر عهده نهادی است که مجوز آن سکو را صادر کرده است بنابراین تنظیم گری محتوایی این پلتفرم و برنامه‌های این سکو بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بازیگران سریال وارش با بیوگرافی + اسامی و خلاصه داستان

از سوی دیگر بهتر بود پژمان جمشیدی هم با دیدن این قاب و چنین چیدمانی در صحنه حضور پیدا نمی‌کرد تا حضورش همراهی با این هنجارشکنی تعبیر نشود.

منبع:قرارگاه جنبش انقلابیون 

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۴۳ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn