کد خبر : 90565
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 19:15
14 بازدید بازدید

بازیگران سریال بازی مرگ سریال محبوب و پرمخاطب کره ای

بازیگران سریال بازی مرگ سریال محبوب و پرمخاطب کره ای

۰

بازی مرگ نام یکی از سریال های کره ای محبوب و پرطرفدار محصول سال ۲۰۲۳ است که در آن برخی از هنرمندان جوان و مستعد کره ای ایفای نقش می کنند. در این مطلب مصمم شدیم تا شما را با بازیگران سریال بازی مرگ آشنا نماید.

۵۲ / ۱۰۰

 

بازی مرگ نام یکی از سریال های جدید و پر مخاطب کره ای است که محصول سال ۲۰۲۳ است. در این اثر بازیگران موفق و مطرح زیادی به عنوان بازیگر اصلی و نیز بازیگر مکمل ایفای نقش می کنند. همچنین سریال ایرانی دیگری نیز با همین نام وجود دارد که محصول سال ۱۳۷۴ است. با نام بازی مرگ دو فیلم سینمایی نیز وجود دارد. در این مطلب اسکیمو، به معرفی بازیگران سریال بازی مرگ خواهیم پرداخت.

 

 

معرفی بازیگران سریال بازی مرگ سریال پرمخاطب جدید کره ای

سریال بازی مرگ با ژانر فانتزی و تناسخ به نویسندگی و کارگردانی ها بیونگ هون می باشد که در آن «سو این گوک» و «پارک سو دام» به عنوان بازیگران اصلی مقابل دوربین می روند. این اثر در سال ۲۰۲۳ تولید شد که در مورد فردی به اسم «چوی یی جائه» است که ورشکست شده، نامزدش او را رها کرده و با ناامیدی دست و پنجه نرم می کند. او در حالت روحی خوبی به سر نمی برد و تصمیم به تمام کردن زندگی خود دارد. بعد کاراکتر دیگر به اسم مرگ با وی دیدار می نماید و قصد دارد که وی را تنبیه نماید و شیوه ای او به این صورت است که مرگ را چندین مرتبه از ۱۳ زندگی دیگر تجربه نماید، ولی چنانچه وی قادر باشد یک راه جهت زنده ماندن خود در آنها بیابد قادر خواهد بود زندگی نماید و …

خسرو امیرصادقی درگذشت

این سریال شامل دو قسمت می باشد، قسمت اول در پانزدهم ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ و پارت دوم آن در پنجم ژانویه سال ۲۰۲۴ انتشار یافته است. تعداد قسمت های مجموعه تلویزیونی کره ای به اسم بازی مرگ دارای هشت اپیزود یکساعته می باشد. «سو این گوک در این اثر بازیگر نقش «چوی یی جه» یک مرد است که بعد از ۷ سال که برای پیدا کردن حرفه دلخواه موفق نشده، اراده اش را جهت ادامه زندگی از دست می دهد. «پارک سو دام» بازیگر نقش «مرگ» یک موجود شگفت انگیز و پر رمز و راز است که دقیقا قبل از سقوط به دوزخ، ۱۲ بار زندگی و مرگ یی جه را قضاوت می نماید. از بازیگران مکمل آن می توان به «گو یون جونگ» با نقش «لی جی سو» و «کیم جی هون» با نقش پارک ته وو» اشاره داشت.

معرفی هنرپیشگان سریال بازی مرگ

«سو این گوک»

این هنرمند کره ای یکی از بازیگران سریال بازی مرگ است که در آن عهده دار نقش «چوی ی جائه» می باشد. او علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی به عنوان خواننده نیز فعالیت دارد. وی زاده بیست و سوم ماه اکتبر سال ۱۹۸۷ در کره جنوبی می باشد. از جدیدترین و شاخص ترین آثار او مجموعه تلویزیونی «عذاب در خدمت شمت» و مجموعه تلویزیونی «کافه مینامدانگ» در سال ۲۰۲۲ قابل ذکر هستند.

بازیگرهای اصلی و بازیگرهای مکمل بازی مرگ چه کسانی هستند؟

معرفی هنرپیشگان سریال بازی مرگ

«پارک سو دام»

پارک سو دام از بازیگران جوان و مستعد کره ای و از بازیگران اصلی سریال بازی مرگ می باشد که زاده هشتم سپتامبر سال ۱۹۹۱ در سئول کره جنوبی است. دلیل شهرت زیاد او به خاطر ایفای نقش در فیلم سینمایی «انگل» بوده که برای این نقش آفرینی موفق به دریفات جوایز اسکار، نخل طلایی و گلدن گلوب گردیده است. او در بازی مرگ عهده دار نقش مرگ است.

فیلم جنجالی واکنش امیر تتلو به مرگ ساحل پوست شیر !

در سریال کره ای بازی مرگ چه کسانی ایفای نقش می کنند؟

نگاهی به بازیگران مجموعه تلویزیونی بازی مرگ

«گو یون جونگ»

و اما یکی دیگر از نقش آفرینان مجموعه تلویزیونی بازی مرگ محصول کره جنوبی گو یون جونگ است که در این اثر عهده دار نقش «لی جی سو» می باشد. او زاده بیست و دوم ماه آوریل سال ۱۹۹۶ در سئول کره جنوبی است که از آثار موفق و شاخص وی می توان به مجموعه تلویزیونی «خانه شیرین» و مجموعه تلویزیونی «در حال حرکت» اشاره داشت.

بازیگرهای اصلی و بازیگرهای مکمل بازی مرگ چه کسانی هستند؟

آشنایی با بازیگران سریال بازی مرگ

«کیم جی هون»

کیم جی هون از دیگر نقش آفرینان سریال کره ای بازی مرگ است که در آن با کاراکتر «پارک تائه وو» مقابل دوربین قرار می گیرد. او زاده نهم ماه می سال ۱۹۸۱ در سئول کره جنوبی است و در مجموعه تلویزیونی گل شیطان در ۲۰۲۰ و مجموعه تلویزیونی لذت می برم از اینکه ازت متنفر باشم در ۲۰۲۳ ایفای نقش نموده است.

ازدواج ابراهیم تاتلیس با 5زن زیبای ترک | عکس همسران ابراهیم تاتلیس را ببینید

معرفی هنرپیشگان سریال بازی مرگ

«یو این سو»

یو این سو از بازیگران سریال بازی مرگ و بازیگر نقش «لی جین سانگ» است. او در بیست و پنجم ماه مارس سال ۱۹۹۸ به دنیا آمده است. وی علاوه بر این نقش آفرینی در سریال کره ای «همه ما مرده ایم» در سال ۲۰۲۲ ایفای نقش کرده است.

بازیگران سریال بازی مرگ همراه با عکس و بیوگرافی

آشنایی با بازیگران سریال بازی مرگ

بازیگرهای اصلی و بازیگرهای مکمل بازی مرگ چه کسانی هستند؟

صنعت فیلم و سریال کره جنوبی با تولید سریال های محبوب و جوان پسند روز به روز در حال محبوب تر و مشهورتر شدن هستند. به دنبال مورد توجه قرار گرفتن هر سریال بازیگران آن سریال نیز مورد توجه قرار می گیرند. یکی از آثاری که این موضوع در مورد آن صدق می کند؛ سریال بازی مرگ و بازیگران سریال بازی مرگ است که در بالاتر به آن پرداختیم. و اما برای آشنایی با مون گا یونگ بازیگر جذاب سریال انگیزه عشق، جونگ کیونگ هو بازیگر موفق سریال تصادف عاشقانه با کلیک کردن از آن بهره مند شوید.

منبع : آرگا

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۵۲ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn