کد خبر : 89975
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 16:41
6 بازدید بازدید

واکنش وزیر ارشاد به بازگشت معین به ایران و صدور مجوز برای فعالیت وی + ویدیو

واکنش وزیر ارشاد به بازگشت معین به ایران و صدور مجوز برای فعالیت وی + ویدیو

شاید بازگشت یک خواننده مهاجرت کرده که سال ها بیرون از مرزهای ایران فعالیت داشته به ایران و وعده گرفتن مجوز همه را به یاد حبیب و سرنوشت تراژیک او بیاندازد. حالا سوال یک خبرنگار از وزیر ارشاد در خصوص بازگشت برخی خوانندگان و صدور مجوز برای فعالیت آنها با اشاره به نام معین، خواننده قدیمی، خبرساز شد.

۴۸ / ۱۰۰

به گزارش اسکیمو،  امروز در پایان جلسه هیات دولت، وزیر ارشاد دولت رئیسی در جمع خبرنگاران با یک سوال خبرساز روبرو شد، اما با زرنگی خاصی از دادن پاسخ صریح به آن، طفره رفت. محمد مهدی اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت نصرالله معین (خواننده قدیمی) به ایران، آن را امری ممکن دانست، اما دریافت مجوز کنسرت را منوط به انجام روال قانونی مانند سایر خوانندگان دانست.

واکنش وزیر ارشاد به بازگشت معین به ایران و صدور مجوز برای فعالیت وی

اسماعیلی وزیر ارشاد گفت: «معین (خواننده) می‌تواند به ایران برگردد و برای دریافت مجوز هم مانند سایر خوانندگان روال قانونی را طی خواهد کرد.»

فراخوان علمی سی‌امین اجلاس سراسری نماز

 

بسیاری از خوانندگانِ موسیقی پاپ ایرانی، پس از انقلاب مجبور به مهاجرت از کشور شدند و برخی دیگر نیز در داخل مانده و ناگزیر از ادامه‌ی حرفه و شغل خود منع شدند. این روند، در سال‌های بعد کمرنگ شد، اما همچنان ادامه داشت. گروهی از هنرمندان مهاجر که با نام «خوانندگان لس‌آنجلسی» شناخته می‌شدند، به ایران بازگشتند. اما موفق به دریافت مجوز فعالیت نشدند. عده‌ای نیز در داخل کشور به فعالیت پرداختند، ولی به دلایلی ممنوع‌الکار شدند.‌

واکنش وزیر ارشاد به بازگشت معین به ایران و صدور مجوز برای فعالیت وی

 

در دوران ریاست‌جمهوریِ محمود احمدی‌نژاد، به حبیب وعده‌ی اجرا در ورزشگاه آزادی داده شد؛ اما او تا هنگام مرگش در رامسر در سال ۱۳۹۵، نه تنها هیچ اجرایی در آزادی نداشت، بلکه مجوز آلبوم یا کنسرت هم دریافت نکرد.

منبع:روزیاتو

جلال شباهنگی درگذشت 

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۴۸ / ۱۰۰

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn