کد خبر : 86632
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 19:14
46 بازدید بازدید

جولیا بطرس خواننده زیبای لبنانی هم علیه جنگ وارد شد

جولیا بطرس خواننده زیبای لبنانی هم علیه جنگ وارد شد

هنرمندان بسیاری در سراسر جهان خواستار پایان جنگ حماس و  اسرائیل شده اند و در این میان می توان گفت قریب به اتفاق هنرمندان جهان به ویژه هنرمندان امریکایی از مردم فلسطین حمایت کرده اند که این امر، نشان دهنده شکست دیگری برای اسرائیل در میان افکار عمومی و جامعه هنری جهان است.

۴۶ / ۱۰۰

 

در تازه ترین رویداد،  «جولیا بطرس» خواننده مطرح لبنانی ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کرد.

«بطرس» در مطلبی که در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد، نوشت: «این دشمن که سرزمین و ناموس را غصب کرده و تاریخ سیاه خود را بر قتل، آوارگی و تروریسم بنا کرده است، دشمنی است که در طول دهه‌های گذشته حق ریختن خون ما را به او داده‌اند و اکنون علیه ما نسل‌کشی می‌کند. از چه حقی برای اسرائیل صحبت می‌کنید؟»

پلمب شدن سالن زیبایی ساره بیات یک روز پس از افتتاح با حضور محمدرضا گلزار + ویدیو

Julia 2

او همچنین نوشته است: «وجدان آزادگان به آنها رحم نخواهد کرد و امروز سابقه جنایت آنها برملا شده است. آنها در بیمارستان غزه قتل عام کردند و سعی کردند از این جنایت فرار کنند اما هیچ یک از آزادگان جهان آنها را باور نکردند و برای کسانی که می‌دانند و ما در لبنان به خوبی می‌دانیم، غیر معمول نیست که آنها نقض مکرر قوانین بین‌المللی می‌کنند، بدون اینکه کسی آنها را مسئول بداند. در اینجا آنها هر روز صدها غیرنظامی بی‌گناه فلسطینی از جمله کودکان، زنان و والدین را می‌کشند و جهان شاهد آن است؛ پس کجا پنهان خواهند شد؟ از این به بعد، آنها نیستند که داستان را تعریف می‌کنند. ما روایت می‌کنیم و هر انسان آزاده‌ای با ما روایت می‌کند».

لو رفتن راز ترلان پروانه در این روزها ! / خانم بازیگر با این دختران و پسران خوش است !

بطرس اضافه کرده است: «به مردم فلسطین می‌گویم ما در کنار شما هستیم. شما هر دقیقه قلب، ذهن، وجدان، غم و درد مرا به خود مشغول می‌کنید. فلسطین نمی‌میرد، جنبش نمی‌میرد، آزادی برای فلسطین است».

منبع:عصرگاه

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۴۶ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn