کد خبر : 86586
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 22:08
69 بازدید بازدید

بیوگرافی وون کی جون بازیگر نقش یونگ پو سریال جومونگ

بیوگرافی وون کی جون بازیگر نقش یونگ پو سریال جومونگ

یونگ پو در سریال جومونگ بازیگر نقش پسر دوم شاهزاده گوموا با نام اصلی وون کی جون است. با بیوگرافی یونگ پو، وون کی جون همراه ما باشید.

۵۰ / ۱۰۰

 

 

به گزارش اسکیمو، سریال کره ای افسانه جومونگ به کارگردانی لی جو هوان که محصول شبکه ام‌ بی‌ سی در سال ۲۰۰۷ میلادی است تهیه و تولید شده است.

IMG ۲۰۲۳۱۰۲۲ ۱۳۲۱۱۷

  • بیوگرافی یونگ پو سریال جومونگ 

وون کی جون فارغ التحصیل رشته تئاتر و فیلم از دانشگاه هانیاگ است.

او در سریال های زیادی نظیر افسانه جومونگ، سر آشپز، همگی بگین، کیمچی و… به ایفای نقش پرداخته است.قد او ۱۸۲ و وزنش ۷۰ کیلو گرم است.

nody عکس یونگ پو در فیلم جومونگ 1632836360

  • همسر یونگ پو کیست ؟

وون کی جون متأهل است. او در سال ۲۰۰۶ با همسرش کیم سون یونگ ازدواج کرد چند ماه بعد جدا شدند. وی در سال ۲۰۱۳ مجددا با همسرش ازدواج کرد او اکنون یک پسر به نام وون جی هو دارد.

وون در مورد همسرش چنین گفته است :” همسر من، بسیار فداکار است. من هرگز چنین زن فداکاری در زندگی ام ندیده ام. زمانی که شخصیت از خود گذشته او را مشاهده کردم، عاشقش شدم. من هر روز شاد زندگی میکنم.”

  • جوایز و افتخارات وون کی جون 

مطلب پیشنهادی  بیوگرافی نیلوفر شهفری در سریال یاغی + همسرش | عکس های شخصی

۱۹۹۵- سریال Inside the Mysterious Mirror در نقش وون رائه

بیوگرافی و عکس های اجه ایرتم بازیگر جذاب ترکیه ای

۱۹۹۸- سریال Seven Brides (هفت عروس برای هفت برادر) در نقش جانگ شیک

۱۹۹۹- سریال You Don’t Know My mind (بهترین ها در ذهن من)

۲۰۰۰- سریال Fireworks ( آتش بازی) در نقش پارک هان سو

و…

  • خلاصه داستان سریال جومونگ

داستان این مجموعه حول موضوع شکست دودمان گوجوسان از امپراتوری هان است. امپراتوری هان با بهره‌گیری از سلاح‌های فولادین در حدود سال ۱۰۸ قبل از میلاد، گوجوسان را شکست داده و مردم این امپراتوری عظیم آواره شده و با بی‌رحمی توسط سواره‌نظام آهنین قتل‌عام و شکنجه می‌شوند.

در این زمانه پرآشوب، شخصی به نام هائه‌موسو، رهبری یک گروه مقاومت محلی به نام گروه دامول را بر عهده گرفته و با استفاده از سربازان گوجوسان و حمایت گوموآ، شاهزاده کشور بویو، علیه هان فعالیت می‌کند. او سعی می‌کند آوارگان گوجوسان را از زیر ظلم و ستم هان بیرون بکشد.
هائه‌موسو در یکی از جنگ‌ها زخمی شده و توسط بانو یوها، دختر رئیس قبیله هابک، نجات داده می‌شود. این اتفاق باعث عشق آنها به یک‌دیگر و ازدواجشان می‌شود. سواره‌نظام آهنین هان مردم قبیله هابک را به جرم پناه دادن به هائه‌موسو قتل‌عام می‌کنند و یوها اسیر دست آنها می‌شود. گوموآ، یار قسم‌خورده هائه‌موسو، که به یوها علاقه‌مند است، او را نجات داده و با خود به بویو می‌برد.

مطلب پیشنهادی  بیوگرافی نسیم یعقوبی بازیگر نقش ثمین در سریال خسوف + همسرش | عکس های شخصی

هائه‌موسو که بعد از این واقعه به شدت به یوها علاقه‌مند شده، در نهایت با او ازدواج می‌کند. ولی این رابطه مدت زیادی ادامه نمی‌یابد و با توطئه وزیر اعظم و بانو یومیول (والامقام معنوی بویو) هائه‌موسو دستگیر می‌شود. این در حالی است که یوها در آن لحظه از هائه‌موسو کودکی را باردار بود، که بعدها نامش را جومونگ نهاد.

بیوگرافی شین یه اون بازیگر و مدل محبوب کره ای

سربازان هان، هائه‌موسو را کور کرده و برای اعدام به سمت هان می‌برند. گوموآ به آنها حمله کرده و هائه‌موسو را از مهلکه نجات می‌دهد، ولی در نهایت هائه‌موسو بر روی صخره‌ای بلند گیر افتاده و با بدن زخمی و چشمان کور، به داخل رودخانه سقوط می‌کند.
گوموآ به یوها پناه داده و قسم می‌خورد روزی به همراه جومونگ، امپراتوری هان را نابود کند.

nody عکس یونگ پو در فیلم جومونگ 1632836360 img 20200810 140613 یونگپوبازیگر IMG ۲۰۲۳۱۰۲۲ ۱۳۲۱۱۷ IMG ۲۰۲۳۱۰۲۲ ۱۳۲۰۵۹ IMG ۲۰۲۳۱۰۲۲ ۱۳۲۱۰۷ 200608080103 09070813437 60900040

منبع:مگ ایفوم

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۵۰ / ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn