وحید رجبلو جوانی روشنفکر کرجی و کارآفرین در حوزه فناوری اطلاعات است که با وجود نقص جسمانی کارهای بزرگی انجام داده است. وحید رجبلواو به استیون هاوکینگ ایرانی معروف است. راجبلو با ابتلا به بیماری با ناتوانی ۹۸ درصدی توانست در فهرست ۲۰ جوان شایسته و تأثیرگذار کمیته بین المللی JCI در سال ۲۰۱۹ به عنوان اولین ایرانی قرار گیرد. ۲ درصد از بدن. وحید رجبلو داستان ما کار می کند و او توانست با عزم پولادین از فعل خواستن استفاده کند و کارهای بزرگ انجام دهد. عین فاطمه حمامی، دختر نقاش کاشانی که با انگشتان پا نقاشی می کند.

عکس مادر وحید رجبلو پس از مهاجرت وی به آمریکا لو رفت

وحید رجبلو موسس استارت آپ توانیتو است که در سایت tavanito.com یافت می شود. او مسئول یک تیم استارت آپی ۱۲ نفره است و بیش از ۲۰۰ سایت را طراحی و راه اندازی کرده است. این پسر قدرتمند ایرانی به خیلی ها نشان می دهد که هرگز نباید بگویید هرگز و هرگز تسلیم نشوید. در زندگی تسلیم شدن فایده ای ندارد و وحید رجبلو آن را ثابت کرده است.

عفت شجاع ؛همسر صیاد شیرازی دار فانی را وداع گفت | تصاویری از عفت شجاع در کنار شهید صیاد

او هرگز نتوانسته راه برود. اما ذهنش سریع می دود. سریعتر از خیلی ها به قول قدیمی ها ۴ ستون فقرات سالم دارند اما شجاعت ندارند. بیماری SMA 98 درصد وجود وحید رجبلو را گرفت اما با همین ۲ درصد کارستان چند کار انجام داده است. وحید رجبلو استعداد بی نظیری است. چهره خندانی که اکنون در لیست یکی از بهترین جوانان جهان قرار دارد.

این استعدادهای خام باید در عصر دیجیتال شناسایی و حمایت شوند. وحید رجبلوها، فاطمه حمامی ها و خیلی های دیگر نمی توانند برای دیده شدن به عصر جدید بروند. در دوره جدید باید این نوابغ را دید و حمایت کرد.

 

بهرام رادان و تازه عروس مدلش در آفریقا+ عکس

چهره بزرگ وحید رجبلو دلربای ما بر دست استخوانی ظریف سنگینی می کند. او بدنی دارد که ندارد. ناتوانی ۹۸ درصدی باعث نشد که او صاحب کسب و کار جدیدی شود. او بمبی از خلاقیت و الگوی الهام بخش برای جوانانی است که این روزها بی انگیزه هستند. قبلا دفتر ایشان در جهاد دانشگاهی شریف بود. برادرش مجید همیشه در کنارش بوده است.

منبع:رکنا