کد خبر : 77618
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 9:50
14 بازدید بازدید

تاکید استاندار تهران بر ترویج ورزش همگانی

تاکید استاندار تهران بر ترویج ورزش همگانی

علیرضا فخاری گفت: باید سهم دستگاه‌ها در توسعه ورزش همگانی به برنامه اجرایی تبدیل شود.

۶۶ / ۱۰۰

  استاندار تهران در حاشیه جلسه شورای ورزش و جوانان استان تهران گفت: یکی از مصوبات این جلسه، توزیع سهم مسئولیت‌پذیری دستگاه‌ها برای توسعه ورزش همگانی است که باید تبدیل به برنامه شود و دستگاه‌ها از سهم و اعتبار خودشان برای این منظور استفاده کنند.

علیرضا فخاری افزود: همچنین حمایت از ورزش‌های قهرمانی نیز باید برای دستگاه‌ها تعریف و راهکار‌های پشتیبانی ارائه شود.

به گزارش اسکیمو،استاندار تهران بر لزوم تحرک‌بخشی در جامعه هم اشاره کرد و افزود: پیشنهاد می‌کنم آمایش ورزش و اطلس ورزشی استان به لحاظ امکان‌سنجی ورزشی و جامعه هدف در همه ابعاد انجام شود تا ظرفیت‌های جدید شناسایی و منطبق با اطلس ورزشی برنامه‌ریزی شود.

کنکوری‌هایی که اطلاعات کارتشان مشکل دارد، بخوانند

استاندار تهران در ستاد ساماندهی امور جوانان هم بر لزوم تمرکز بر مهارت‌افزایی، ایجاد هویت ملی، دینی، انقلابی و مسئولیت‌پذیری جوانان تاکید کرد.

علیرضا فخاری گفت: تسهیلات مربوط به امور جوانان در استان تهران، هرچند در مقایسه با استان‌های دیگر در رتبه اول قرار دارد، اما به لحاظ جمعیتی پذیرفتنی نیست و باید تلاش مضاعف شود تا موانع را از سر راه برداریم.

استاندار تهران همچنین با اشاره به لزوم آینده پژوهی درحوزه ساماندهی امور جوانان گفت: با تحلیل وضع و شناسایی اشکال‌های موجود، باید نقطه اطمینان بخشی از آینده ارائه شود و در این مسیر دستگاه‌های متولی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده کنند.

فواید ورزش همگانی

ورزش همگانی از جمله رشته های پرطرفداری است که در کلیه مکان های تفریحی- ورزشی مانند پارک ها، ورزشگاه ها، ایستگاه های ورزشی، سواحل دریا، رودخانه ها و غیره می تواند به صورت انفرادی و گروهی توسط مربیان کارآزموده و مجرب انجام شود. ازآنجایی که ورزش همگانی دارای رشته های متنوعی است و درمحیط های بسته و آزاد قابل انجام می باشند،

ثبت نام افراد بالای 18 سال فاقد شناسنامه، الکترونیکی شد

بنابراین افراد به سهولت می توانند در این رشته ها به فعالیت بپردازند. لذا این ورزش تاثیر زیادی بر تندرستی، شادابی و سالم سازی افراد دارد. این ورزش موجب تقویت کلیه عضلات، افزایش قدرت بدنی، استقامت، انعطاف پذیری و همچنین باعث تقویت روحیه افراد نیز می گردد. این نوع ورزش ها از افزایش چربی و قند خون جلوگیری می کنند. از دیگر فواید این ورزش، تاثیر آن بر آرامش روانی و مقاوم نمودن افراد در مقابل حوادث و مشکلات روز است.

منبع:صدا و سیما

پس لرزه‌های قطع اینترنت کنکوری

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
۶۶ / ۱۰۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn