کد خبر : 66903
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 8:20
250 بازدید بازدید

محمد حاج حسینی کیست؟ +خانواده و درگذشت

محمد حاج حسینی کیست؟ +خانواده و درگذشت

محمد حاج حسینی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۲۸ فروردین ۱۳۶۱ در شهرری است و در سن ۸ سالگی درگذشت ایشان  در ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در سن ۸۰ سالگی درگذشت در ادامه به بیوگرافی محمد حاج حسینی بازیگر و همسر و فرزندانش میپردازیم.

 

بیوگرافی محمد حاج حسینی

محمد حاج حسینی ، بازیگر تلویزیون و سینما سال ۱۳۲۱ در شهر ری متولد شد. او کار هنری خود را در تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۴۲ توسط حسین کسبیان به گروه هنر ملی تئاتر عباس جوانمرد معرفی شد.

سوابق

بیوگرافی محمد حاج حسینی بازیگر از بیماری تا درگذشت + همسر و فرزندانش و سوابق

به گزارش اسکیمو،محمد حاج‌حسینی اولین تجربه خود را در بازیگری در سینما آغا کرد و در سال ۱۳۵۵ زمانی که ۳۴ سال سن داشت در فیلم ملکوت ساخته خسرو هریتاش به ایفای نقش پرداخت هرچند که این فیلم زیاد بعث شهرت او نشد اما در سریال متهم گریخت موفق شد تجربه خیلی خوبی را به دست اورد ایشان تجبه بازی با هنرمندانی همچون بهروز وثوقی، عزت‌الله انتظامی، ژاله سام و جمشید گرگین را در کارنامه دار

 محمد حاج حسینی کیست

د.

 

محمد نادری بازیگر نقش هوشنگ در سریال شمعدونی + تصاویر محمد نادری

محمد حاج‌حسینی در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم محمد حاج‌حسینی در این سال، بازیگری در سریال کاخ‌تنهایی به کارگردانی محمدرضا وندی و سریال متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران و محمود رضایی محسوب می‌شود.

 

فیلم ها و سریالهای محمد حاج‌حسینی

سریالهای مختلف تلویزیونی قبل از انقلاب از قبیل دلیران تنگستان ،‌آدم و حوا ، آقای مربوطه و سریالهای تلویزیونی پس از انقلاب از قبیل : سفر سبز ( بهروز طالبی )، دوران سرکشی، عطر سیب، حضور پیدا کرد. او فعالیت هنری خود را در سینما ادامه داد و در فیلمهای ملکوت، گرداب، لژیون، سایه های بلند باد، صنوبر، تهران ساعت ۷ صبح، این زن حرف نمی زند، عینک دودی به ایفای نقش پرداخت.

رضا شفیعی عکس و بیوگرافی و ماجرای طلاق اش

 

از جمله نقش آفرینی‌های او می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی «ضدگلوله» (۱۳۹۰)، «سوپراستار» (۱۳۸۷)، «عینک دودی» (۱۳۷۸)، «بچه‌های آسمان» (۱۳۷۵) و همینطور سریال‌های به‌یادماندنی چون «دلیران تنگستان»، «متهم گریخت»، «سفر سبز»، «دوران سرکشی»، «چهار چرخ» و «خوش غیرت» اشاره کرد.

بیوگرافی محمد حاج حسینی بازیگر از بیماری تا درگذشت + همسر و فرزندانش و سوابق

درگذشت و فوت

محمد حاج‌حسینی، بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون درگذشت. طبق پیگیر ایسنا از خانه سینما این خبر تایید شده و این بازیگر امروز، چهارشنبه دهم اسفند ماه از دنیا رفته است.

پیکر این هنرمند فردا پنجشنبه ۱۱ اسفند ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مقابل مجتمع عروجیان بهشت زهرا (س) به سمت قطعه هنرمندان تشییع می شود.

سیروس افهمی بازیگر دوبلور و همسرش +علت درگذشت

منبع:لردخت

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn