کد خبر : 65401
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 0:21
33 بازدید بازدید

اتهاماتی نظیر ساخت بمب اتم در ایران و سایت‌های اعلام نشده دروغ است

اتهاماتی نظیر ساخت بمب اتم در ایران و سایت‌های اعلام نشده دروغ است

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: فرزندان این مرز و بوم با تمام قوت در جهت پیشبرد برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کوشا هستند.

به گزارش اسکیمو، محمد اسلامی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: به شما اطمینان می‌دهم که فرزندان این مرز و بوم و همه کارکنان سازمان انرژی اتمی ایران با تمام قدرت و قوت در جهت پیشبرد برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کوشا هستند.

وی افزود: دشمن با دادن آدرس غلط، با بهانه‌گیری و اتهام‌زنی به دنبال این است که مسیر پیشرفت را ببندد و مختل کند.

اسلامی تصریح کرد: آن‌ها اتهاماتی نظیر ساخت بمب اتم، اهداف پنهان، سایت‌های اعلام نشده و… را مطرح می‌کنند؛ در حالی‌که تمام این موارد دروغ بوده و اصل موضوع قدرتی است که در سایه فناوری‌های نوظهور پدید می‌آید و کشورها را از سلطه خارج می‌کند.

زمان رأی گیری برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد/ نحوه ثبت‌نام به چه صورت است؟

رییس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: فناوری هسته‌ای با علوم هوا و فضا و سایر علوم پیشرفته در حوزه‌های بهداشت، درمان، محیط زیست و … مرتبط و متصل است و هنگاهی که می‌خواهند یک مولفه را از این چرخه خارج کنند یعنی قصد دارند در مسیر پیشرفت اخلال ایجاد کنند؛ امروز فضاپیماها، کشتی‌ها، زیردریایی‌ها و … کشورهای غربی بر پایه فناوری هسته‌ای کار می‌کنند، زیرا فناوری هسته‌ای در شکوفایی علمی و نیز سایر فناوری‌ها نقش شتاب‌دهنده دارد. آن‌ها درصدند جمهوری اسلامی را از این ثروت بزرگ و خدادادی محروم کنند.

اسلامی با بیان اینکه اکنون و به یاری حق‌تعالی در همه سرفصل‌ها بدون نیاز به کشورهای بیگانه در حال پیش‌رفتن به سمت موفقیت هستیم، گفت: آن‌ها نارحت هستند که نمی‌توانند کاری انجام دهند بنابراین شرارت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn