کد خبر : 63852
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 18:11
74 بازدید بازدید

اولین واکنش دنی آلوز فوتبالیست جنجالی به اتهام تعرض جنسی

اولین واکنش دنی آلوز فوتبالیست جنجالی به اتهام تعرض جنسی

دنی آلوز مدافع راست پیشین بارسلونا و عضو کنونی پوماس مکزیک به دلیل اتهام تعرض جنسی در بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، دنی آلوز بازیکن برزیلی در مورد شبی که به او اتهام تعرض زده شده، توضیح داد و گفت کسی که این اتهام را مطرح کرده نمی‌شناسد. او اعتراف کرد که آن شب در باشگاه بوده است اما ادعاهای مطرح‌شده را رد کرد.

قبل از دستگیری به اتهام تجاوز جنسی در اسپانیا در روز جمعه، دنی آلوز روایت خود را از این داستان ارائه کرد و اظهار داشت که دوستان و خانواده‌اش می‌دانند که ادعاهای تجاوز جنسی صحت ندارد.

آلوز، ۳۹ ساله، ادعای شناختن زنی که می‌گوید قربانی است را انکار کرد، اما اعتراف کرد که آن شب در باشگاه بوده است. در ویدئویی که یک رسانه اسپانیایی در ۵ ژانویه منتشر کرد، آلوز می‌گوید که هرگز بدون رضایت به حریم کسی تجاوز نکرده است.

شاهکار اولین داور زن در تاریخ جام جهانی | انتظار این اتفاق را نداشتم

به گزارش اسکیمو، آلوز ضمن رد کردن همه ادعای مطرح‌شده علیه خود گفت: «من در آن مکان بودم و با افراد دیگر وقت می‌گذراندم. همه کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که من دوست دارم برقصم و از اوقاتم لذت می‌برم، اما بدون تعدی به حریم دیگران. من همیشه به محیط زیست احترام می‌گذارم. این سال‌ها هرگز به کسی بدون اجازه نزدیک نشده‌ام.»

آلوز در حال حاضر پس از اینکه یک زن ۲۳ ساله مدعی شد در شب سال نو در کلوپ شبانه ساتون در بارسلون به او تجاوز کرده است، در بازداشت به سر می‌برد. در ۲ ژانویه، زن جوان شکایتش را رسمی کرد و مقامات تحقیقات در این مورد را آغاز کردند.

عکس مراسم عروسی لاکچری مورایس / عروس ایرانی اش را می شناسید؟ + عکس

با این حال آلوز می‌گوید:‌ «من نمی‌دانم آن خانم کیست. من نام او را نمی‌دانم، او را نمی‌شناسم و هرگز او را در زندگی‌ام ندیده‌ام.»

این فوتبالیست برزیلی همچنین از مردم خواست که صحبت در مورد این اتهامات را متوقف کنند، زیرا افراد نزدیک به او آسیب می‌بینند.

 

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn