کد خبر : 60776
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 9:11
1,070 بازدید بازدید

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان سریال سقوط

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان سریال سقوط

عکس و بیوگرافی الناز ملک پور بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط|الناز ملک متولد ۱۹ آذر سال ۱۳۷۴ است، او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرده و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود که نتیجه آن نقش آفرینی در دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان بود.

عکس الناز ملک

عکس الناز ملک

الناز ملک متولد ۱۹ آذر سال ۱۳۷۴ است، او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرده و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود که نتیجه آن نقش آفرینی در دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان بود. خانم ملک در حال حاضر به ایفای نقش کاراکتر آیسان در سریال سقوط (اختصاصی فیلیمو) مشغول است.

الناز ملک متولد ۱۳۷۷ میباشد او با سریال سقوط به عنوان بازیگر نقش اول به شهرت رسید و موفق شد نقش اول این سریال را بر عهده بگیرد.

سوابق الناز ملک

او بازیگری را با تئاتر شروع کرد و تئاترهای بزرگی چون مکبس را بازی کرده است.  الناز ملک سکانس های کوتاهی هم در سریال آنتن بازی کرده است اما بازی اصلی او در سریال سقوط است که نقش اول زن را بازی می کند.

النا آهی بازیگر سریال هفت سر اژدها کیست ؟

الناز ملک مجرد است و ازدواج نکرده است. او اطلاعاتی از خانواده اش منتشر نکرده است. الناز ملک یکی از بازیگران قد بلند سینمای ایران است و با یک متر و ۷۴ سانتی متر قد و ۷۰ کیلو وزن یکی از بهترین استایل ها را دارد.

گ

غیر از بازیگری

جالب است بدانید که الناز ملک علاوه بر بازیگری، نوازنده خوبی نیز است و بسیار زیبا کمانچه می نوازد و با زبان ترکی آشنایی کاملی دارد.

عکس و بیوگرافی الناز ملک بازیگر و همسرش

 ازدواج الناز ملک

الناز ملک در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده.

عکس و بیوگرافی الناز ملک بازیگر و همسرش

پیج اینستاگرام الناز ملک

Elnaazmalek

عکس و بیوگرافی الناز ملک بازیگر و همسرش

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

خانم ملک پور در سریال سقوط در نقش آیسان بازی می کند. او دختری است که به همراه همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می شود، اما در بین راه گرفتار داعش می شوند و این آغاز سرنوشت تلخ او و همسرش هست. حمید فرخ نژاد نیز در این سریال نقش مامور امنیتی را بر عهده دارد.

سریال، «سقوط» جدیدترین محصول فیلیمو به کارگردانی سجاد پهلوان زاده، از روز پنج شنبه (۱۵ دی ماه)، ساعت ۲۳ پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد.

شیدا مقصود لو کیست؟ بیوگرافی وعکس های خانم بازیگر

سجاد پهلوان زاده از تدوینگرهای با سابقه سینما و تلویزیون در اولین تجربه کارگردانی خود به سراغ یک عاشقانه کُردی رفته است که اعظم بهروز نویسندگی این مینی سریال را برعهده دارد.

 

خلاصه سریال سقوط

در خلاصه داستان «سقوط» آمده است: «پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایان‌اش تاریکی است.»

حمید فرخ نژاد، (با معرفی) الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابایی، ابتسام بغلاتی، امین مبری و وحید آقاپور از جمله بازیگران اصلی «سقوط» هستند.

 

حضور بازیگران مختلف از اقوام گوناگون ایرانی مانند بازیگران کرد، عرب و… از ویژگی های این سریال عنوان شده که از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

بیشتر بخوانید: توهین نواب ابراهیمی به سردار سلیمانی چه بود؟

سریال «سقوط» جزو کارهایی است که در نمایش‌خانگی بی‌سر و صدا پیش رفت و اگر حواشیِ حمید فرخ‌نژاد پیش نمی‌آمد هیچ‌کسی متوجه ساخت این اثر نمی‌شد. شاید تا مادامی که عواملش برای گرفتن مجوز به سمت «ساترا» می‌رفتند این بی‌خبری ادامه داشت. اما آیا این سریال مجوز ساخت داشته است؟

الهام چرخنده میتوانستم جای گوگوش را بگیرم

 

سریالی که در رسانه‌ها با همکاری مشترک محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان‌زاده مطرح شد یک کاری امنیتی است. بسیاری در صفحات‌شان نوشتند فرخ‌نژاد برای چندمین بار در این سریال نقش مأمور امنیتی را بازی کرده است. کاری که در کشور عراق فیلمبرداری شده و بی‌سر و صدا پیش رفت.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی

حتی در زمانی که بحثِ فصل دوم «زخم‌کاری» پیش آمد، مهدویان پاسخِ شفافی نداد آیا قرار است فصل دوم این سریال را بسازد و یا سراغِ مجموعه‌ای دیگر خواهد رفت.

 

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn