کد خبر : 57886
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 8:11
190 بازدید بازدید

رنگ سال ۲۰۲۳ چیست؟ معرفی و بررسی رنگ مد سال

رنگ سال ۲۰۲۳ چیست؟ معرفی و بررسی رنگ مد سال

همانطور که می دانید با نزدیک شدن به سال نو میلادی شرکت پنتون متناسب با شرایط دنیا و حس و حالی که مردن دنیا تجربه می کنند رنگ سال را انتخاب می کند که در این مقاله به معرفی رنگ سال ۲۰۲۳ می پردازیم.

مجله سر گرمی اسکیمو:

 

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۳ اکثر افراد به دنبال رنگ سال هستند تا بتوانند رنگ لباس، دکوراسیون منزل و …را  با آن ست نمایند بنابراین، اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال رنگ سال ۲۰۲۳ هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 

رنگ سال منحصر به فرد

اکثر افرادی که به تیپ و استایل و رنگ دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند منتظر رنگ سال جدید هستند که هر سال سایت رسمی پنتون رنگ سال را انتخاب کنید و امسال نیز با الهام از نماد شجاعت، سرزندگی و قدرت رنگ سال ۲۰۲۳ را Viva Magenta 18-750 انتخاب کرد.

معرفی رنگ سال ۲۰۲۳

شرکت پنتون به مدت دو دهه می باشد که بر اساس معیارهای خاص رنگ های سال را معرفی می کند تا به راحتی بتوانید سال جدید دکوراسیون منزل و رنگ لباس و … را با آن ست نمایید که رنگ ۲۰۲۳ با نام ویوا مجنتا الهام گرفته از طبیعت اننتخاب شده است که به طور تقریبی می توان گفت این رنگ سرخابی قرمز، ارغوانی یا زرشکی است در ادامه مطلب، قصد داریم به معرفی این رنگ و همچنین رنگ هایی که می توانید با آن ست کنید بپردازیم.

معرفی رنگ سال 2023

آنچه در مورد رنگ سال باید بدانید

شرکت پنتون با نزدیک شدن به سال نو میلادی با توجه به حس و حال مردم و شرایط دنیا رنگ سال را معرفی می کند که پس از معرفی آن بیشتر دکوراتیوهای معروف و همچنین طراحان لباس با الهام گرفتن از این رنگ طرح های جدید و زیبایی ارائه می دهند و مردم ایران نیز با اعلام رنگ سال ۱۴۰۲ از این رنگ در دکوراسیون های داخلی و لباس هایشان الهام می گیرند که در واقع می توان گفت رنگ سال ۲۰۲۳ قرمز آتشین مایل به زرشکی به رنگ گل رز یا قرمز پرشین ( رنگی بین قرمز و آبی ) است که از رنگ قرمز خاک خلیج فارس برگرفته شده است.

چگونه لباس‌ پاییزی و زمستانی خود را بشوییم ؟

 

رنگ سال زیبا

رنگ سال متفاوت

رنگ سال را به چه رنگ هایی می توان ست کرد؟

ویوا مگنتا یا قرمز پرشین رنگی بین قرمز و آبی می باشد که طول موجی نداشته و از ترکیب دو رنگ اصلی به وجود می آید که نه ارگانیک و نه مصنوعی است که با معرفی رنگ سال ۲۰۲۳ می توان آن را در تیره ترین طیف رنگ قرمز و سرخابی گذاشت  که با کمی دقت در این رنگ اندکی رنگ بنفش نیز در آن مشاهده می شود که در واقع جزو خاص ترین رنگ هایی می باشد و  برای داشتن استایل شیک گزینه بسیار مناسب است از این رو، برای اینکه بتوانید بهترین رنگ ها را به این رنگ زیبا  اضافه کنید  بهتر است با رنگ های مکمل و رنگ های متضاد با رنگ سال ۲۰۲۳ آشنا شوید.

مدل لباس خانگی برای عید ۱۴۰۲ برای افراد شیک پوش

ست رنگ سال با مشکی

استفاده از رنگ مشکی جهت ست با این رنگ سال مناسب می باشد  که با استفاده از این دو رنگ می توان استایل جذابی داشته باشید زیرا، هر دو نماد قدرت و البته رمز و راز هستند  و همچنین ترکیب این دو رنگ برای محیط های رسمی مانند محیط کار و مهمانی ها گزینه عالی می باشد.

معرفی رنگ سال

ست رنگ سال با خاسکتری

ست رنگ سال با رنگ خاکستری در صورتی که شما تصورتان در مورد رنگ مشکی این است که بیش از حد تیره می باشد می توانید از رنگ خاکستری استفاده نمایید زیرا، رنگ سال ۲۰۲۳ رنگ پرشور و حرارت می باشد و در کنار رنگ خنثی مانند خاکستری بسار مناسب است بنابراین، اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تمایل به استفاده از استایل ساده و رنگ تیره دارید ترکیب سرخابی قرمز و خاکستری استایل را شیک تر نشان می دهد و همچنمین خاکستری روشن نیز رنگ مناسبی می باشد تا بتوانید رنگ سال ۲۰۲۳ را با یک رنگ روشن ست نمایید.

رنگ سال 2023

ست رنگ سال با سبز تیره

اگر شما نیز به رنگ های شاد و متفاوت علاقه دارید می توانید رنگ سبز تیره را با رنگ سال ترکیب نمایید  برگرفته از طبیعت می باشد و استایل تان را جذاب تر نشان می دهد  همچنین می توانید از سبز کلاسیک نیز استفاده کنید که در سال گذشته به عنوان سبز ترندی معرفی شد و البته اکسسوری های طلایی رنگ بهترین رنگ برای این استایل می باشند.

معرفی رنگ سال 2024| رنگ سال 1403چه رنگی است؟

ست با رنگ هم خانواده سال

در طیف رنگ سال بنفش، قرمز گلی و صورتی وجود دارد  و می توانید سرخابی قرمز را با تمام رنگ های هم خانواده ست نمایید و در واقع این رنگ متفاوت به شما کمک می کند تا خلاقیت خودتان را در یک استایل تک رنگ نشان دهید.

رنگ سال شیکامیدئاریم با کمک مطلب گفته شده به خوبی با رنگ سال آشنا شده باشید و بتوانید آن را به راحتی ست کنید و زیبایی استایل تان را چندین برابر کنید

منبع : آرگا

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn