کد خبر : 21813
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 شهریور 1394 - 17:05
41 بازدید بازدید

آموزش بافت تاپ مجلسی بلند با قلاب

آموزش بافت تاپ مجلسی بلند با قلاب

آموزش بافت تاپ مجلسی بلند با قلاب طرز بافت تاپ مجلسی بلند زنانه وسایل موردنیاز : ۳کلاف ۱۰۰گرمی ، قلاب شماره ۵/۲ ، گل سینه مجله سر گرمی اسکیمو: طریقه بافت تکه جلو : دورکمررا اندازه گرفته به اندازه نصف دورکمر زنجیره بافته روی تمام زنجیره ها یک رج بافت مربع ببافید. رج اول :

آموزش بافت تاپ مجلسی بلند با قلاب

تاپ مجلسی بلند

طرز بافت تاپ مجلسی بلند زنانه

وسایل موردنیاز : ۳کلاف ۱۰۰گرمی ، قلاب شماره ۵/۲ ، گل سینه

مجله سر گرمی اسکیمو:

طریقه بافت تکه جلو : دورکمررا اندازه گرفته به اندازه نصف دورکمر زنجیره بافته روی تمام زنجیره ها یک رج بافت مربع ببافید.

رج اول : ۴ زنجیره بافته در اولین مربع یک پایه بلند ببافید،۲ زنجیره بافته و در مربع بعدی ۲ پایه بلند ببافید. در ادامه با ۲زنجیره و ۲ پایه بلند تا آخر ببافید جهت این که روی بافت اضافه نشود و یک مربع را رد کرده درمربع دوم ۲ پایه بلند راببافید.

رج دوم: ۴ زنجیره بافته دراولین مربع یک پایه بلند ببافید،۲ زنجیره بافته در مربع خالی ۲ پایه بلند ببافید وبه همین صورت تا آخرادمه دهید. رج دوم را تا بلندی ۱۱ رج ببافید.

تکه پشت را نیزبه همین صورت ببافید. وقتی بافت ۲تکه تمام شددرزهای کناری دوتکه را به هم وصل کنید و جهت بافت پایین تنه ازیک گوشه درزسمت راست نخ را وصل کنیدو به صورت زیرببافید.

رج اول : ۶ دانه زنجیره بافته و دروسط مربع یک پایه کوتاه ببافید،۶ دانه زنجیره بافته درمربع بعدی دوباره یک پایه کوتاه ببافید و این کار ر اتا آخر ادامه دهید.

آموزش بافت لباس زنانه ودخترانه شیک

رج دوم :  ۶ دانه زنجیره بافته در وسط اولین حلقه باپایه کوتاه وصل کنید و این کار را ۱۰ بار تکرار کنید.۶ دانه زنجیره بافته و درحلقه  یازدهم ۹ پایه بلند ببافید.این کار را نیز تا آخر تکرار کنید یعنی ۱۰حلقه ۶ دانه ای بافته و در حلقه یازدهم ۹ پایه بلند ببافید.

رج سوم: ۶ دانه زنجیره بافته ودر وسط اولین حلقه باپایه کوتاه وصل کنید واین کار تا یک حلقه مانده به ۹ پایه بلند تکرارکنید ۶ دانه زنجیره بافته یک حلقه را رد کنید و روی ۹ پایه بلند دوباره ۹ پایه بلند به فاصله یک زنجیره ازهم ببافید و این کار را نیز تا آخر ادامه دهید.

آموزش بافت ژاکت بافتنی زنانه

رج سوم: دوباره حلقه های ۶ زنجیره را بافته به ۹ پایه بلند رسیدید روی ۹ پایه بلند رج قبل ۹ پایه بلند به فاصله ۲زنجیره ببافید و این کار را نیز تا آخرتکرارکنید.

رج چهارم : باحلقه های ۶ زنجیره تا آخر دورتادور ادامه دهید روی ۹ پایه بلندها باید ۳حلقه ۶ دانه ای بافته شود.

رج پنجم : باحلقه های ۶ زنجیره بافت را ادامه دهید و درحلقه وسط روی ۹ پایه بلند رج قبل دوباره ۹ پایه بلند ببافید و تا آخر رج دوم را تکرار کنید، در ادامه بافت را از رج سوم تکرار کنید و تا بلندی دلخواه ببافید.

جهت حاشیه بافی دورتادوریقه و پایین دامن با رنگ سفید با ۲زنجیره و۴ پایه بلند دراولین مربع و با پایه کوتاه در مربع بعدی وصل کنید و این کار را تا آخر ادامه دهید.

آموزش بافت رومانتویی شیک و ساده با اشکال هندسی

بانخ و سوزن وسط تکه جلو را از لبه پایین کوک زده جمع کنید و روی قسمت جمع شده یک گل سینه وصل کنید.

از یک سمت بافت جهت حلقه آستین قبل از ۲ سانتی مترتکه جلودرسمت چپ و بعد از ۲ سانتی متر تکه پشت ۴ دانه موتیف گل بافته و وصل کنید . تاپ بلند مجلسی بسیار شیکی است امیدواریم خانم های عزیز ببافند و مورد استفاده قرار دهند.

منبع : کوک

به این نوشته از ۵ چند امتیاز می دهید؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn