دریاچۀ تالاب پساب جاذبه غیرطبیعی در دل کویر

دریاچۀ تالاب پساب جاذبه غیرطبیعی در دل کویر

ایران زیباست؛ دریاچۀ تالاب «پساب»، در قلب کویر یزد، سال‌ها قبل توسط مردم بومی این شهر خشتی شکل گرفته است. دریاچه‌ای که هر چند به صورت طبیعی به وجود نیامده، اما جاذبه‌ای دیدنی در میان تپه‌های شنی کویر دروازه قرآن است، که از رها سازی آب‌های تصفیه خانۀ فاضلاب در چهار کیلومتری شمال شهر یزد

آبشار ولیلا مازندران کجاست ؟

آبشار ولیلا مازندران کجاست ؟

ارتفاع آبشار ولیلا در حدود ۲۵ از سطح زمین متر است. علاوه بر این آبشار، جنگل‌های این منطقه در فصل‌های بهار و تابستان و یا پاییر از جذابیت زیادی برخوردار است که از آن باعنوان جنگل‌های انجیلی هم یاد می‌شود.

خانه اصفهان کجاست، خانه اصفهان یعنی چه؟

خانه اصفهان کجاست، خانه اصفهان یعنی چه؟

محله خانه اصفهان یکی از بهترین محله های اصفهان به شمار می رود و در محدوده شمال غربی این شهر قرار دارد. این محله از سمت شمال با خیابان دکتر مفتح و بهارستان غربی، از سمت شرق با خیابان بهارستان شرقی، رباط سوم و سید رضی، از سمت غرب با خیابان امینی و از جنوب با

روز طبیعت یا همان ۱۳ بدر کجا بریم؟

روز طبیعت یا همان ۱۳ بدر کجا بریم؟

روز طبیعت ایرانی یا «سیزده بدر» به معنای گذراندن سیزدهمین روز سال نو است که آخرین روز نوروز نیز محسوب می‌شود. در تعطیلات سال نو ایرانی، سیزده بدر یکی از قدیمی‌ترین مراسم در فرهنگ ایرانی است.

آبشار رجب کجاست؟

آبشار رجب کجاست؟

کوهنوردانی که تجربه صعود به ارتفاعات شمال تهران به ویژه صعود از مسیر کوهنوردی «شیرپلا» را در کارنامه‌ دارند، در هنگام عبور از دل طبیعت بکر این منطقه، چند دقیقه‌ای در کنار یکی از آبشاری زیبای تهران استراحت کرده‌اند. «آبشار رجب» در دل کوه‌های مرتفع دربند یکی از تماشایی‌ترین آبشارهای تهران است.کوهنوردانی که تجربه صعود به ارتفاعات شمال تهران به ویژه صعود از مسیر کوهنوردی «شیرپلا» را در کارنامه‌ دارند، در هنگام عبور از دل طبیعت بکر این منطقه، چند دقیقه‌ای در کنار یکی از آبشاری زیبای تهران استراحت کرده‌اند. «آبشار رجب» در دل کوه‌های مرتفع دربند یکی از تماشایی‌ترین آبشارهای تهران است.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn