آموزش دوخت دمپایی با نمد به همراه ۵ مدل زیبا

آموزش دوخت دمپایی با نمد به همراه ۵ مدل زیبا

اگر به دنبال یک دمپایی روفرشی زیبا هستید، دمپایی نمدی ایده جذابی است. در این مقاله آموزش کاملی برای دوخت دمپایی با نمد آورده‌ایم تا به کمک آن در زمانی کوتاه خودتان به راحتی در خانه یک دمپایی زیبا بدوزید.

آموزش دوخت پاپوش نمدی بچگانه

آموزش دوخت پاپوش نمدی بچگانه

وسایل مورد نیاز برای دوخت پاپوش نمدی بچگانه مجله سر گرمی اسکیمو: برای دوختن این پاپوش یا کفش بچه گانه  از الگویی که در ادامه آمده پرینت بگیرید سپس مقداری پارچه نمدی و پنبه و مهره جهت چشم های عروسک و نخ و سوزن تهیه فرمایید توجه : این کفش ها با بند ، مدل

آموزش دوخت کاکتوس نمدی

امروز آموزش دوخت سه عدد گل کاکتوس زیبا را آماده کرده که از آنها نیز به عنوان جاسوزنی می توانید استفاده کنید

عروسک سازی و چند نمونه الگو عروسک ببر نماد سال ۱۴۰۱

عروسک سازی و چند نمونه الگو عروسک ببر نماد سال ۱۴۰۱  مجله سر گرمی اسکیمو:  از سری آموزش های عروسک سازی، با یک سورپرایز ویژه برای عید نوروز ۱۴۰۱ در خدمت شما عزیزان هستیم. همان طور که می دانید سال ۱۴۰۱، سال ببر می باشد. برای همین در نظر داریم چند نمونه الگو عروسک ببر

الگوی ببر نمدی نماد سال ۱۴۰۱

نماد سال ۱۴۰۱ حیوان ببر چند مدل الگو برای دوخت عروسک قرار داده ایم که هر کدام را که دوست دارید می توانید انتخاب کنید.

۳۰ مدل ظرف هفت سین نمدی برای عید

ظرف هفت سین نمدی یکی از ایده های زیبا، متنوع و ارزان برای طراحی سفره هفت سین است. الگوهای مختلفی برای درست کردن این ظروف وجود دارد که می توانید با کمی دقت آن ها را بسازید.

آموزش دوخت عروسک دختر نمدی

آموزش دوخت عروسک دختر نمدی

سلام امروز آمده ایم تا با آموزش یکی دیگر از عروسک های نمدی با شما همراه شویم در ادامه مطلب این آموزش بی نظیر سایت را از دست ندهید برای دوخت عروسک دختر ، الگوهای زیر را روی پارچه پیاده می کنیم.

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn