طرح های مختلف لیف قلاب بافی بچگانه

طرح های مختلف لیف قلاب بافی بچگانه

این مدل لیف برای بجه ها بسیار دوست داشتنی است. تصاویر بیشتر از این مدل ها را با مراجعه به مطلب مدل لیف بافتنی بچگانه فانتزی و زیبا  می توانید مشاهده کنید.

آموزش بافت جاکلیدی خرگوش عروسکی

آموزش بافت جاکلیدی خرگوش عروسکی

سلام خدمت همه شما خانم‌های خوش سلیقه و هنرمند، امروزم با یه ایده جدید از هنر بافتنی در خدمت شما هستیم. امروزروز می‌خوایم شما رو با نحوه بافت یه جاکلیدی خوشگل و دوست داشتنی آشنا کنیم.

آموزش بافت رومیزی رانر قلاب بافی

آموزش بافت رومیزی رانر قلاب بافی

امروز در بخش آموزش بافتنی سایت اسکیمو، آموزش بافت رومیزی رانر تفدیم شما عزیزان علاقمند به این هنر می شود. هر دو مدل قابل کاهش و افزایش اندازه در قد و پهنا هستند. امیدواریم تلاش ما در ارائه آموزش های رایگان قلاب بافی، شما را در کاهش هزینه ها و نیز کسب درآمد در منزل یاری کند.

بافتنی و آموزش بافت ست بیکینی یلدایی

بافتنی و آموزش بافت ست بیکینی یلدایی

از سری آموزش های بافتنی، امروز تصمیم گرفتیم تا نحوه بافت یک لباس زیر زنانه را برای شما ارائه دهیم. امروز قرار است تا در کنار هم نحوه بافت یک ست بیکینی یلدایی شیک و زیبا که به شکل هندوانه می باشد و می توانید در شب یلدا آن را به تن کنید را خدمتتان آموزش دهیم.

آموزش بافت عروسک خواب (آموزش رایگان قلاب بافی)

بچه ها دوست دارند عروسک خود را در آغوش بگیرند و بخوابند. با بافت این عروسک خواب زیبا، کودک دلبندتان را شاد کنید. این مدل عروسک های دوست داشتنی که به لاتین lovey doll نامیده می شوند را می توانید به رنگ ها و شکل های مختلف ببافید.
مجله سر گرمی اسکیمو:

آموزش بافت کلاه جودانه قلاب بافی (مردانه،زنانه، بچگانه)

آموزش بافت کلاه مدل جودانه با قلاب برای تمام سنین مجله سر گرمی اسکیمو: برای بافت کلاه جودانه قلاب بافی به یک کلاف حداقل ۲۰۰ متری از کاموایی با ضخامت متوسط نیاز دارید. قلاب باید متناسب با ضخامت کاموا باشد. اگر بر روی باند کاموا نوشته شده قلاب ۴ میلیمتری شما می توانید از قلاب

مراحل بافت شالگردن گیس تو گیس قلاب بافی

مراحل بافت شالگردن گیس تو گیس قلاب بافی مجله سر گرمی اسکیمو: از سری آوزش های بافتنی و قلاب بافی، با یک آموزش بسیار زیبا و دوست داشتنی در خدمت شما هستیم. در این جا قصد داریم تا شما را با نحوه بافت شالگردن گیس تو گیس آشنا کنیم. امیدوارم شما هم بتوانید این مدل

 آموزش تصویری بافت جاکلیدی موش کوچولو

هنر بافتنی، هنری زیبا و جذاب و البته بسیار کاربردی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروز هم با یک ایده خلاقانه و جذاب در رابطه با هنر بافتنی در خدمت شما خانم های خوش سلیقه هستیم. در این جا قصد داریم شما را با نحوه بافت جاکلیدی موش کوچولو زیبا و دوست داشتنی آشنا کنیم. علاوه بر این که می توانید از این موش کوچولو زیبا برای جاکلیدی استفاده کنید می توانید از آن برای دکوری و تزئینات نیز بهره ببرید.

آموزش بافت شال تور ستاره ای بهاره با قلاب

آموزش بافت شال تور ستاره ای بهاره با قلاب   آموزش بافت شال تور ستاره ای بهاره مجله سر گرمی اسکیمو: ۱۲ زنجیره بافته و در زنجیره اول گره نامرئی بزنید تا حلقه شود. ۵ مرتبه (۱۵ زنجیره زده و در حلقه ۱۲ زنجیره ای پایه کوتاه ببافید.) کار را برگردانید. ۷ زنجیره زده و در زنجیره هشتم اولین

آخرین اخبار

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn