آموزش طرز بافت جوراب شلواری

آموزش طرز بافت جوراب شلواری

در این پست طرز بافت جوراب شلواری را آماده کرده ایم . دوستان با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و نیاز کودکان به لباس های گرم برای شما دو روش بافت را گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید

آموزش رایگان بافت بلوز زنانه یقه قلبی

آموزش رایگان بافت بلوز زنانه یقه قلبی

بلوز زنانه بافت یکی از پرطرفدارترین لباس های زنانه است که در فصول سرد سال بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بلوزها اغلب از نخ های با کیفیت بافته می‌شوند که دلپذیر و راحت برای پوشیدن هستند. در ادامه با آموزش بافت بلوز زنانه یقه قلبی همراه  ماباشید.

آموزش بافت شنل زیبا با ۲روش مختلف

آموزش بافت شنل زیبا با ۲روش مختلف

آموزش بافت شنل در روش های مختلفی قابل اجرا بوده که خانم های علاقه مند به این هنر با یادگیری آن می توانند به منظور داشتن استایلی شیک در فصل های سرد سال مدل خاصی از این لباس بافتنی را با طرح و رنگ دلخواه خود بر اساس سایز و سلیقه ای که دارند به سادگی طبق روشی راحت در منزل ببافند و مورد استفاده قرار دهند.

بافتنی و آموزش بافت تاپ زنانه زیبا

بافتنی و آموزش بافت تاپ زنانه زیبا

امروز می خواهیم شما علاقه مندان به هنر بافتنی را با نحوه بافت این تاپ زنانه شیک و دوست داشتنی آشنا کنیم. همانطور که می بینید این تاپ زنانه از اتصال موتیف های متصل به هم زیبایی بافته شده است.

آموزش بافت ژاکت زنانه با پیچ روی سینه

آموزش بافت ژاکت زنانه با پیچ روی سینه

اگر شما هم از علاقه مندان به هنر بافتنی هستید و از قضا دوست دارید یک ژاکت زنانه شیک و زیبا برای خودتان بافت بزنید حتما در ادامه با آموزش بافت ژاکت زنانه با پیچ روی سینه همراه ما باشید.

آموزش بافت کراپ زنانه زیبا

از سری آموزش های بافتنی با یک آموزش شیک و دوست داشتنی در خدمت شما عزیزان هستیم. در ادامه می خواهیم شما عزیزان را با نحوه بافت این کراپ زنانه خوشگل و زیبا آشنا کنیم.

آخرین اخبار

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn