کاردستی عید غدیر برای کودکان مهد کودک و پیش دبستانی با کاغذ و مقوا

کاردستی عید غدیر برای کودکان مهد کودک و پیش دبستانی با کاغذ و مقوا

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، گلچینی زیبا و آسان از مدل های کاردستی عید غدیر برای کودکان مهد کودک و پیش دبستانی با کاغذ و مقوا را گردآوری کردیم که علاوه بر کاردستی می تواند به عنوان هدیه این روز نیز در نظر گرفته شود.

چگونه در چهار مرحله آسان یک خانه هفت کوتوله بسازیم!

چگونه در چهار مرحله آسان یک خانه هفت کوتوله بسازیم!

چگونه در چهار مرحله آسان یک خانه هفت کوتوله بسازیم! آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک خانه هفت کوتوله به روش آسان بسازید؟ خانه هایی با گلدان های سفالی بسازید و در چند قدمی آسان باغ هفت کوتوله بسازید! مبتدی تنها کاری که باید بتوانید انجام دهید استفاده از قلم مو، قیچی و چسب است. این برای یک کاردستی تازه کار بسیار ساده است.

کاردستی عید فطر برای کودکان پیش دبستانی ساده و خلاقانه

کاردستی عید فطر برای کودکان پیش دبستانی ساده و خلاقانه

 ماه مبارک رمضان به پایان رسیده است و به عید سعید فطر و حلول ماه پرفضیلت شوال نزدیک می شویم. مانند دیگر مناسبت های، یکی از تکالیف دانش آموزان یا نونهالان در پیش دبستانی، تهیه کاردستی با موضوع عید فطر است. این کار نه تنها خلاقیت کودک را برمی‌انگیزد، بلکه آنها را با این تکلیف الهی آشنا می سازد. ما در این مطلب از آلامتو مجموعه ای بی نظیر از ایده های کاردستی عید فطر برای کودکان پیش دبستانی ساده و خلاقانه را گردآوری کردیم که می توانید از آنها الگو گرفته و طرحهای خود را اجرا کنید.

۴۰ایده ساخت کاردستی شب یلدا ۱۴۰۲

۴۰ایده ساخت کاردستی شب یلدا ۱۴۰۲

منصوره رمضان زاده ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ۰ ایده ها و روش های متنوعی برای ساخت کاردستی شب یلدا ۱۴۰۲ وجود داشته که افراد می توانند در صورت علاقه مندی به منظور داشتن شبی زیبا و لذت بخش از آن ها الهام بگیرند و کارهای هنری جالب و خلاقانه ای را بسازند و بدین گونه اوقات

کاردستی روز دختر با انواع ایده های جالب و دوست داشتنی

کاردستی روز دختر با انواع ایده های جالب و دوست داشتنی

 

ایده های متنوعی برای درست کردن کاردستی روز دختر وجود دارد که انتخاب و بهره مندی از هر کدام بستگی به میزان مهارت و خلاقیت شما دارد. برای این کار می توانید با ساده ترین وسایلی که در دسترس دارید متناسب با نوع علاقه مندی فرد موردنظر با صرف کمی خلاقیت و حوصله کار دست ساز زیبایی بسازید و به او هدیه بدهید.

ایده های زیبا برای کاردستی روز مادر

جذاب ترین مدل های کاردستی برای روز مادر و ایده های خلاقانه و جالب برای ساخت کاردستی روز مادر را در این مطلب مشاهده نموده و با الگوبرداری از آنها اقدام به ساخت انواع کاردستی جدید و جالب برای مادرتان نمایید.

ایده های شیک و جالب برای ساخت کاردستی ویژه شب یلدا

شب یلدا یکی از مراسم های سنتی ایرانیان است که وظیفه پدر و مادر است که این روز را به کودک خود معرفی کنند و یکی از روش های معرفی کردن و آشنا کردن کودک با آداب و رسوم ایرانیان، استفاده از کاردستی شب یلدا است.

کاردستی مهدکودک ، بابانوئل پنبه ای بسازید

کاردستی مهدکودک ، بابانوئل پنبه ای بسازید

مجله سر گرمی اسکیمو: شخصیت های بشقابی زیر نمونه های ساده و زیبای کاردستی مهدکودک است.بابانوئل شخصیت دوست داشتنی همه بچه هاست. با دنبال کردن این پست می توانید آموزش ساده ساختبابانوئل و آدم برفی بامزه را با وسایل دم دستی یاد بگیرید. این کاردستی کودک  می تواند مقدمه ای برای ایده دادن به کودکان

آخرین اخبار

عکس

تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب
advanced-floating-content-close-btn